اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اهدای ۷۰۰ راس دام سبک و سنگین برای قربانی با همکاری نیکوکاران به محرومان خراسان‌شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی از اهدای حدود ۷۰۰ راس دام سبک و سنگین به محرومان طی روز عید قربان خبرداد.

اهدای ۷۰۰ راس دام سبک و سنگین برای قربانی با همکاری نیکوکاران به محرومان خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی در مراسم قربانی برای سلامتی و فرج امام زمان (عج) همزمان در سراسر کشور با بیان اینکه به مناسبت عید قربان حدود ۷۰۰ راس دام سبک و سنگین به این نهاد اهدا شده، اظهار کرد: سه راس این دام‌ها سنگین و باقی مانده دام سبک اهدایی خیران هستند.

وی ارزش دام های اهدایی را بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برشمرد و گفت: این دام‌ها به صورت کاملا بهداشتی توسط این نهاد ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه طرح نذر قربانی امسال با شیوه‌ای جدید در سطح ملی با مدیریت کمیته امداد در حال اجرا است، افزود: امسال این طرح با همکاری مسجد جمکران به منظور سلامتی امام زمان (عج) در حال اجرا است.

وی ادامه داد: مسجد جمکران ۱۲ راس گوسفند برای قربانی به نیازمندان‌استان اهدا کرده است.

الهی راد خاطرنشان کرد: همچنین موسسه خیریه انصارالحجه نیز بیش از ۱۰۰ راس گوسفند اهدا کرده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون ۱۱ قربانگاه در مراکز شهرستان‌های استان دایر است، اظهار کرد: مردم نیکوکار می‌توانند به هر میزانی که تمایل دارند در این طرح مشارکت داشته باشند و نذورات خود را برای نیازمندان اختصاص دهند.

وی افزود: در روز عید قربان ۱۹۶ پایگاه و دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت گوشت‌های قربانی و نذورات مردم هستند.

الهی راد بیان داشت: جمع‌آوری نذورات و گوشت‌های قربانی مردم تنها محدود به روز عید قربان نبوده و در روزهای آینده نیز نیکوکاران می‌توانند نذورات خود را در اختیار مراکز نیکوکاری و یا کمیته امداد قرار دهند.

وی گفت: در سال گذشته مردم استان نذورات و گوشت قربانی خود را به ارزش ۵ میلیارد تومان به مناسبت عید قربان به کمیته امداد استان اهدا کردند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول