اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کاهش بار ترافیکی میدان باهنر با الحاق دو هکتار محوطه پشتیبانی به بندرگاه

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: دو هکتار از محوطه پشتیبانی بندر شهید باهنر با هدف تسهیل در عبور و مرور کامیون‌ها، کاهش حجم ترافیک ورودی به بندر آماده سازی و مورد بهره‌برداری قرارگرفت .

کاهش بار ترافیکی میدان باهنر با الحاق دو هکتار محوطه پشتیبانی به بندرگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا محمد حسینی تختی امروز با بیان اینکه حجم ورودی کامیون‌های حامل کالا و نیز لزوم توجه و مدیریت ترافیکی محورهای مواصلاتی همواره مورد توجه بوده اظهارداشت: الحاق دو هکتار از اراضی جدید، نقش به ‌سزایی در جلوگیری از گره های ترافیکی داشته و نیز تسهیل گر در امر  نگه‌داری، دپو کالا و سبب افزایش کارایی و بهره‌وری در تخلیه و بارگیری می‌شود.

وی در خصوص افزایش ظرفیت انبارش کالا در این محوطه بیان کرد: با توجه به موقعیت ممتاز بندر شهید باهنر بعنوان یکی از قطب های اصلی کانتینرهای حامل کالای یخچالی و تره بار کشور، میزان دپو این نوع کانتینرها نیز  افزایش چشمگیری  خواهد یافت.

مدیر بندر شهید باهنر هرمزگان گفت: ساماندهی کامیون‌های ورودی به بندر یکی از راهبردهای جدی است که امیدواریم با اجرای این طرح گام موثری در راستای مدیریت ترافیک، تسهیل در عبور و مرور کامیون‌ها و کاهش حجم ترافیک ورودی به بندر برداشته شود.

 بندر شهید باهنر یکی از بنادر چند منظوره استان هرمزگان و جزو بنادر فعال و قدیمی ایران محسوب می‌شود که در ضلع غربی شهر بندرعباس قرار دارد. این بندر سومین بندر ترانزیتی ایران و دومین بندر بزرگ استان هرمزگان است که در امور صادرات کالای غیرنفتی، حمل‌ و ‌نقل کالا، حمل ‌و ‌نقل گردشگری، مسافرت‌های داخلی و بین‌المللی فعالیت دارد.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول