اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رئیس هیأت ژیمناستیک اصفهان انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیأت ژیمناستیک استان اصفهان برگزار شد و سجاد نکوئی به عنوان رئیس هیأت ژیمناستیک استان اصفهان انتخاب و برای ۴ سال سکاندار این هیأت ورزشی شد.

رئیس هیأت ژیمناستیک اصفهان انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیأت ژیمناستیک استان اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور حمید احمدی، سرپرست فدراسیون ژیمناستیک و جواد محمدی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

این مجمع انتخاباتی با حضور یک کاندیدا برای تصدی ریاست برگزار شد، مریم زیبنده‌پور، پریسا قبادی و سجاد نکوئی، برای مجمع انتخاباتی هیأت ژیمناستیک کاندیدا شده بودند که تنها سجاد نکوئی در این مجمع حضور یافت و در زمان مقرر به بیان برنامه‌های خود برای هیأت پرداخت و سپس رأ‌ی‌گیری انجام شد؛ رضا مهدیان سرپرست قبلی هیأت نیز در این نشست حضور داشت.

در ادامه مجمع انتخاباتی رأی‌گیری از اعضای مجمع انجام شد که در پایان نکوئی با ۱۹ رأی از مجموع ۲۶ رأی به عنوان رئیس هیأت ژیمناستیک استان اصفهان انتخاب و برای ۴ سال سکاندار این هیأت ورزشی شد.

همچنین انتخابات هیأت رئیسه هیأت ژیمناستیک استان اصفهان برگزار شد، پس از انصراف نایب‌رئیس و خزانه‌دار پیشنهادی، جواد کاظمی به عنوان خبره ورزشی انتخاب شد و سایر کاندیداها برای سمت‌های هیأت رئیسه آقا و هیات رئیسه خانم حدنصاب آرا را به دست نیاوردند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول