اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

«کریمیان» رئیس هیأت ژیمناستیک استان اصفهان ماند

مجمع انتخابات هیأت ژیمناستیک استان اصفهان برگزار و غلامرضا کریمیان با کسب ۱۲ رأی از ۱۷ رأی برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیأت ژیمناستیک استان انتخاب شد.

«کریمیان» رئیس هیأت ژیمناستیک استان اصفهان ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع انتخابات هیأت ژیمناستیک استان اصفهان ظهر شنبه 11 آبان با حضور زهرا اینچه درگاهی، رئیس فدراسیون ژیمناستیک برگزار شد.

در این انتخابات سید ایمان پورحقیقی‌زاده، احسان خردمندنژاد، غلام‌رضا کریمیان و مهدی مختاری برای تصدی ریاست هیأت ژیمناستیک استان اصفهان نامزد شده بودند که در نهایت تنها احسان خردمندنژاد و غلامرضا کریمیان برای تشریح برنامه‌های چهارساله خود در مجمع شرکت کردند.

در پایان رأی‌گیری از مجموع 17 رأی اخذ شده غلامرضا کریمیان با 12 رأی مسؤولیت هیأت ژیمناستیک استان اصفهان را بر عهده گرفت و احسان خردمندنژاد با چهار رأی از تصدی این سمت بازماند، یک رأی نیز در فرایند شمارش آرا باطله محسوب شد.

پس از پایان رأی‌گیری زهرا اینچه درگاهی اظهار کرد: تجربیات کریمیان در چهار سال گذشته برای چهار سال آینده مؤثر خواهد بود، علاقه‌مند بودم برنامه‌‌های آینده کاندیداها را بشنوم اما زیاد به آن پرداخته نشد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک افزود: خانواده و فدراسیون ژیمناستیک انتظار دارد استان مهم اصفهان با موقعیت مطلوب در جغرافیای کشور منبع بسیاری از رویدادها در کشور باشد، نیروهای متخصص خوبی در این استان وجود دارد و باید نیروهای جدیدی نیز تربیت و بین خانواده اضافه شود.

وی تصریح کرد: هیأت ژیمناستیک استان اصفهان باید تعداد رسمی ورزشکاران ژیمناستیک را افزایش دهد و خانه های ژیمناستیک بیشتری را در شهر اصفهان و سراسر استان تاسیس کند اما در این میان نباید ظرفیت موجود در نیروهای متخصص قبلی را فراموش کرد.

انتهای پیام/63113/ص30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول