اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگاه‌ها اجازه قطع انشعاب واحدهای تولیدی را ندارند

استاندار سمنان گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان بدون هماهنگی، اجازه قطع انشعاب و دسترسی هیچ‌یک از واحدهای تولیدی را به دلیل بدهی ندارند.

دستگاه‌ها اجازه قطع انشعاب واحدهای تولیدی را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: اقدامات مدیرانی که با روحیه جهادی در راستای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی استان گام برمی‌دارند، شایسته تقدیر است.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، دستگاه‌های خدمات‌رسان بدون هماهنگی با ستاد تسهیل، اجازه قطع انشعاب و دسترسی هیچ‌یک از واحدهای تولیدی را به دلیل بدهی ندارند.

هاشمی ادامه داد: امروز یک واحد دانش‌بنیان تولید نانوکربنات سدیم در شهرک صنعتی سمنان در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، به بهره‌برداری رسید.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: این‌گونه اقدامات در راستای تحقق شعار سال، تقویت تولید، افزایش بهره‌وری، افزایش فرصت‌های شغلی و ارتقای کیفیت محصولات باید در دستور کار قرار داشته باشد.

هاشمی تأکید کرد: فرمانداران بازدید از واحدهای صنعتی و احصای اطلاعات واحدهای راکد را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

وی بیان کرد: ستاد احیای واحدهای راکد استان سمنان در ادامه مسیر پیش رو و در راستای تقویت اشتغال و تولید در استان با جدیت به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول