اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۴۰ واحد تولیدی راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشت

استاندار سمنان گفت: تاکنون بالغ‌بر ۴۰ واحد تولیدی ۱۰۰ درصد راکد استان سمنان به‌طور مجدد به چرخه تولید بازگشت.

۴۰ واحد تولیدی راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در همایش تقدیر از واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان‌های گرمسار و آرادان اظهار کرد: سمنان به معنای واقعی یک استان صنعتی است و شهرستان‌های گرمسار و آرادان نیز همچون سایر شهرستان‌ها از بخش صنعت استان سهم و نقش مطلوبی دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۵۰ واحد معدنی در استان سمنان فعال است، تأکید کرد: شما صنعتگران، فرماندهان خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی هستید و ما نیز خود را مکلف به حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی می‌دانیم.

استاندار سمنان گفت: حمایت از واحدهای تولیدی استان سمنان و به‌کارگیری اقدامات در راستای ارتقای این واحدها به‌منظور تقویت تولید و فرصت‌های شغلی، از اولویت‌های اصلی و جدی در دستور کار است.

هاشمی افزود: امیدواریم در مسیر تحقق شعار سال، بهترین تلاش و کوشش خود را به کار گرفته و همچون گذشته در این مسیر به توفیقات مطلوب دست یابید.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ‌بر ۴۰ واحد تولیدی ۱۰۰ درصد راکد استان سمنان با اقدامات صورت‌گرفته به‌طور مجدد به چرخه تولید بازگشت که زمینه ارتقای صنعت و تولید و فرصت‌های شغلی در استان را فراهم ساخته است.

استاندار سمنان عنوان کرد: در ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۰، بالغ‌بر ۱۴.۴ تسهیلات کل کشور در اختیار واحدهای صنعتی استان سمنان قرار گرفته است.

هاشمی بیان کرد: از زمان حضور در استان سمنان اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را ندادیم و از این پس نیز در این مسیر گام برخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: ما به دنبال ارتقا و تقویت واحدهای تولیدی کم‌آب‌بر در استان سمنان هستیم و در جهت حمایت از واحدهای صنعتی نیز در راستای تأمین آب، اقدامات در دستور کار است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: همان‌گونه که بانک‌های عامل در راستای تقویت واحدهای صنعتی در خدمت تولید و صنعت استان هستند، این تعامل دوسویه بوده و این ارتباط از سوی واحدهای تولیدی نیز تقویت شود.

انتهای پیام/2568/س/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول