اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

وظیفه همه مسئولان تکریم بانوان کارآفرین است / زنجیره تولید تا مصرف ایجاد شود

نماینده مردم تربت حیدریه زاوه و مه ولات گفت: بانوان کارآفرین در همه حوزه ها باید تکریم شوند و این وظیفه همه مسئولان است.

وظیفه همه مسئولان تکریم بانوان کارآفرین است / زنجیره تولید تا مصرف ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس ازتربت حیدریه، محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه زاوه و مه ولات ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های شرکت تعاونی بانوان تربت حیدریه گفت: بانوان کارآفرین در همه حوزه ها باید تکریم شوند و این وظیفه همه مسئولان است.

وی با اشاره به فعالیت خوب شرکت تعاونی زنان تربت حیدریه، افزود: بانوان فعال توانستند یک نمایشگاه بسیار خوبی از صنایع غذایی و پوشاک تا فرش و طراحی جواهرات و غیره را برگزار کنند.باید ظرفیت ها را بشناسیم و کمک کنیم تا خودمان را توانمندتر کنیم.

کارآفرینان ما امروز اهل تملق نیستند

نماینده مردم تربت حیدریه زاوه و مه ولات در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد زا رفتار برخی از مسئولان، اظهار کرد: متاسفانه گاهی ما مسئولان نوع برخوردمان با یک بانوی کارآفرین باعث می شود تولیدش تعطیل شود همچنین با یک رفتار مناسب می‌تواند تولید چند برابری داشته باشد.

زنگنه خاطر نشان کرد: زن کارآفرین در همه حوزه ها باید تکریم شود این وظیفه مسئولان است. میزان استقامت و پیگیری کارها توسط بانوان خیلی مضاعف‌تر از مردان می باشد. اگر کمک کنیم تا بانوان در حوزه اشتغال موفق شوند و ریل اشتغال بر پایه بانوان توانمند کارآفرین بچرخد؛در حوزه های اقتصادی موفق تر خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: باید ما مسئولان مسائل را سهل تر بگیریم تا موتور اشتغال با سرعت بیشتری حرکت کند.

لزوم نگاه بلند در حوزه های کارآفرینی

نماینده مردم تربت حیدریه زاوه و مه ولات گفت: داشتن تفکر بلند در اشتغال بسیار مهم است و اقتصاد کم توجیهی ندارد.بانوان ما باید به فکر توسعه کسب و کار خود باشند تا یک اشتغال موفق تر را تجربه کنند.

زنگنه تصریح کرد: ما در تلاش هستیم تا زحمت بازاریابی و فروش محصولات حوزه انتخابیه را به گردن بگیریم و در این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه های قبلی به لحاظ استاندارد سازی بسیار حرکت خوبی را شاهد بودیم. 

باید زنجیره تولید تا مصرف ایجاد شود 

وی گفت: باید به دنبال ایجاد یک زنجیره از تولید به مصرف باشیم. امروز زعفران ما ۴ هزار دلار در دبی فروخته می شود. در فرودگاه مشهد زعفران ما را کیلویی ۷۵ میلیون تومان می‌فروشند؛ اما از ما این محصول را چند می خرند؟

نماینده مردم تربت حیدریه زاوه و مه ولات افزود: از کسی که تولید کننده است نباید انتظار داشت به فکر بازار هم باشد. ما نباید ذهن تولیدکننده را مشغول این مسئله کنیم و مسئولین باید کمک کنند برای ایجاد زنجیره و فروش محصولات بانوان توانمند ما و حضور در نمایشگاه های بین المللی.

 فرهنگ سازی خرید محصول تربتی توسط تربتی ها

زنگنه ادامه داد: کار دیگری که باید بکنیم این است که با کمک ائمه محترم جمعه و جماعت فرهنگ سازی کنیم تا محصولات تولیدی توسط تولیدکنندگان تربت حیدریه را خود ما تربتی ها بخریم و تعصب لازم را جهت خرید محصولات خودمان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول