اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پایان عملیات زیرسازی راه روستایی کوهی در تربت‌حیدریه

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت¬حیدریه از اتمام عملیات زیرسازی راه روستایی کوهی به طول 2 هزار و 700 متر در سال¬جاری خبرداد.

پایان عملیات زیرسازی راه روستایی کوهی در تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، علی اصغر کرباسی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت حیدریه، ظهر امروز در حاشیه اتمام عملیات زیر سازی راه روستایی کوهی و در جمع خبرنگاران گفت: برای انجام این عملیات عمرانی 15 میلیارد ریال اعتبار صرف و مدت زمان انجام عملیات سه ماه نخست امسال بود.

وی گفت: علاوه بر این از ابتدای امسال عملیات لکه‌گیری با آسفالت سرد به طول 6هزار و 500 مترمربع، روکش آسفالت گرم محور تربت‌حیدریه – مشهد (گردنه سبز) به طول سه کیلومتر، تیغ‌زنی و تسطیح170 کیلومتر از راه‌های روستایی شنی، اجرای80 کیلومتر اصلاح شیب شیروانی راه، شانه‌سازی راه به طول 56 کیلومتر، زیرسازی و آسفالت پل ورودی کدکن، زیرسازی و آسفالت راه روستایی ترقی به طول چهار کیلومتر، انجاکم شد.

رییس اداره راهداری تربت  حیدریه با اشاره به اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تربت حیدریه در راستای صیانت از حریم راهها شامل جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، عبور تاسیسات زیربنایی، جمع آوری بنرها و تابلوهای غیر مجاز به تعداد 110 مورد به تبیین اقدامات حوزه ایمنی و حریم راهها پرداخت و گفت: تعویض، مرمت و نصب 260 شاخه گاردریل و ایمن سازی آنها، تهیه، نصب، مرمت و رنگ آمیزی 320 عدد تابلو اخطاری، انتظامی و اخباری، رنگ‌آمیزی 90 مترمربع سرعت‌گاه ها، تعمیرات جزیی و نگهداری 45 دستگاه پل بخشی از اقدامات راهداران ما در زمینه تامین و نگهداری از تاسیسات جاده‌ای شهرستان بوده است.

کرباسی اظهار کرد: اکنون 17 روستای حداقل بالای 20 خانوار به میزان 43 کیلومتر نیاز به آسفالت دارند. از مجموع 770 کیلومتر راه‌های مواصلاتی این خطه، حدود 500 کیلومتر به راه‌های روستایی اختصاص دارد.

وی میزان برخورداری راه آسفالته در شهرستان را، 98 درصد عنوان و اظهار کرد: این در حالیست که این رقم در سطح استان 94.2 درصد رسیده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول