اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مطیعی: تسهیل امور مسکن ملی برای جوانان در دستور کار باشد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در نهضت ملی مسکن، تسهیل در امور برای جوانان به‌منظور ثبت‌نام و تکمیل آن و خانه‌دار شدن این قشر در دستور کار قرار گیرد.

مطیعی: تسهیل امور مسکن ملی برای جوانان در دستور کار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان صبح امروز در دیدار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان به همراه مدیران کل دفاتر شهری و روستایی استانداری و جمعی از شهرداران، دهیاران و مدیران این حوزه که به مناسبت روز شهرداری و دهیاری در دفتر امام جمعه سمنان انجام شد، اظهار کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌واقع خدمت‌رسان مستقیم به مردم هستند.

وی اضافه کرد: چگونگی دریافت عوارض و خدمات‌ ارائه‌شده‌ای که حاصل پرداخت این عوارض است، باید به‌صورت کامل برای مردم تفهیم و آگاهی‌بخشی شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: شهرداران و دهیاران باید در تمامی امور امین مردم باشند و نفع شخصی را در کار وارد نکنند.

مطیعی ادامه داد: صرف کمترین زمان و کمترین هزینه و ارائه بهترین خدمت از انتظارات مردم از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در نهضت ملی مسکن تسهیل در امور برای جوانان به‌منظور ثبت‌نام و تکمیل آن و خانه‌دار شدن این قشر در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: گره‌گشایی از کار مردم بهترین خدمت و عبادت است که شهرداران و دهیاران باید به این مهم بیش از پیش توجه داشته باشند.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول