اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تأمین زمین بیش از ۱۰ هزار متقاضی مسکن ملی در استان سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: زمین بیش از ۱۰ هزار نفر متقاضی مسکن ملی در این استان تأمین شده است.

تأمین زمین بیش از ۱۰ هزار متقاضی مسکن ملی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان امشب در جلسه شورای مسکن استان سمنان در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری از تأمین زمین نهضت ملی مسکن برای همه متقاضیان واجد شرایط در این استان خبر داد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۴ هزار نفر در استان سمنان در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند، گفت: ۳۵ هزار نفر از این تعداد رد درخواست دادند و برای ۱۰ هزار نفر باقی مانده زمین تهیه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه در راه و شهرسازی این استان ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر در طرح ملی مسکن ثبت‌نام کردند، افزود: ۲۲ هزار نفر از این تعداد رد درخواست دادند.

حمیدی از تأمین زمین برای هفت هزار نفر متقاضی واجد شرایط در راه و شهرسازی سمنان خبر داد و ادامه داد: ۲ هزار و ۵۴۴ نفر متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در راه و شهرسازی سمنان وجه اولیه خود را واریز کردند.

وی با بیان اینکه در راه و شهرسازی شرق استان سمنان، ۱۹ هزار و ۲۲۲ نفر متقاضی در سامانه ثبت‌نام کردند، اضافه کرد: ۱۶ هزار و ۲۸۳ نفر از این تعداد واجد شرایط بودند که ۱۳ هزار و ۲۴۱ نفر رد درخواست شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان عنوان کرد: ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در راه و شهرسازی شرق استان سمنان برای عقد قرارداد و واریز وجه به بانک معرفی شدند.

حمیدی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با مجموعه‌های انبوه‌ساز، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و کمیته امداد، بتوانیم ساخت واحدهای مسکن ملی را با قیمت تعیین‌شده دولت آغاز کنیم.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول