اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تمام ظرفیت ها در مسیر رفع مشکلات معیشتی و اشتغال مردم بکار گرفته شود

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در حال حاضر که شرایط معیشت برای مردم سخت شده، باید تمامی ظرفیت خود را در جهت رفع مشکلات معیشتی و اشتغال مردم به کار بگیریم.

تمام ظرفیت ها در مسیر رفع مشکلات معیشتی و اشتغال مردم بکار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: ما در بحث اقتصاد مقاومتی و مقابله با کرونا در کشور زبانزد هستیم.

وی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی استان قزوین گفت: شما جهادگران بسیجی اقدامات بزرگ و شایسته ای انجام می دهید و اهمیت کارهایتان را می دانیم. 

وی افزود: ما برای خدمت بی منت به مردم شریف ایران وارد میدان شده ایم. این را فراموش نکنید و در راه رسیدن به اهداف خودتان تلاش بی وقفه انجام دهید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه اضافه کرد: فعالیت قرارگاه اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک الگو برای دیگر استان ها باشد و ما در حال حاضر در کشور در بحث اقتصاد مقاومتی و مقابله با ویروس کرونا پیشرو هستیم.

سردار رفیعی آتانی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر که شرایط معیشت برای مردم سخت شده، باید تمامی ظرفیت خود را در جهت رفع مشکلات معیشتی و اشتغال مردم به کار بگیریم.

وی در پایان گفت: طرح های خوبی در دست اقدام است که به اشتغال و کار آفرینی برای مردم کمک می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول