اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

وزیر کشور: ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از مشکلات نواحی منفصل شهری است

وزیر کشور با بیان اینکه باید ساخت و سازهای غیرمجاز متوقف شود و ساختمان‌سازی براساس نقشه باشد، گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز از عمده‌ترین مشکلات نواحی منفصل شهری به ویژه نایسر است.

وزیر کشور: ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از مشکلات نواحی منفصل شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، احمد وحیدی ظهر امروز در جریان بازدید از ناحیه منفصل شهری نایسر با بیان اینکه امروز از دو روستای بزرگ و یک ناحیه منفصل شهری مرکز کردستان بازدید کردیم، اظهار داشت: در نایسر مردم مشکلات زیادی دارند البته رسیدگی‌های خوبی هم صورت گرفته اما چون مشکلات در این مناطق ریشه‌ای است حل آنها نیازمند کار جهادی است. 

وزیر کشور با بیان اینکه امیدواریم با تلاش جدی و جهادی مشکلات مردم حل و مطالبات آنها پاسخ داده شود، گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز از عمده‌ترین مشکلات نواحی منفصل شهری به ویژه نایسر است. 

وی تاکید کرد: باید ساخت و سازهای غیرمجاز متوقف شود و ساختمان‌سازی براساس نقشه باشد.

وحیدی اذعان داشت: با تلاش مسوولان در ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در نایسر و جدیت مردم در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، زمینه ساماندهی این ناحیه منفصل شهری فراهم شود.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: مطالعات چند پروژه کلان در حوزه مدیریت شهری توسط شهرداری سنندج انجام شده که امروز در این سفر در جریان ضرورت اجرا و نحوه عملیاتی شدن آنها قرار گرفتیم. 

وی اعلام کرد: 100 میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهوری به کردستان مربوط به این حوزه است که امیدواریم بتوانیم در کنار این اعتبار در سایر بخش‌ها نیز مبلغی را اختصاص دهیم. 

وزیر کشور در ادامه با خانواده شهیدان فاطمه اسدی و شهید قادری دیدار و با حضور در مزار امامزاده هاجر خاتون خواهر امام رضا(ع) به مقام شامخ این بانوی بزرگوار ادای احترام کرد و در پایان برنامه‌های خود از بافت سنتی و تاریخی شهر سنندج شامل پارک شهدا و موزه مردم شناسی در سنندج بازدید کرد. 

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول