اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تشکیل کارگروه حل مشکلات واحد‌های تولیدی نیمه فعال و راکد خراسان‌شمالی

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی گفت: یکی از رویکردهای اصلی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، حل مشکلات واحد‌های تولیدی نیمه فعال و راکد و تعامل با آنان در حوزه‌های مختلف است.

تشکیل کارگروه حل مشکلات واحد‌های تولیدی نیمه فعال و راکد خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ناصر فخر موحدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی صبح امروز در هفتمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی این کارگروه حل مشکلات واحد‌های تولیدی نیمه فعال و راکد و تعامل با آنان در حوزه‌های مختلف است.

وی با تاکید بر اینکه تمام مصوبات این کارگروه لازم الاجرا است، گفت: ضروریست تا واحد‌های تولیدی نیز قوانین و مصوبات این کارگروه را تمکین کنند تا ارزش معنوی و قانونی آن زیر سوال نرود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی هدف اصلی از برگزاری این کارگروه و استمرار جلسات را کمک به بازگرداندن واحد‌های تولیدی به چرخه تولید عنوان کرد و بیان داشت: به هیچ عنوان نباید تولید کننده‌ای دچار یاس و ناامیدی شود زیرا اولویت اصلی دستگاه‌های اجرایی متولی رونق کسب‌وکار است.

فخر موحدی گفت: بررسی درخواست صدور مجوز انتقال اموال تملیکی بانک ملی به مالکان قبلی، بررسی درخواست مشکل واحد تولیدی لواشک و آلوچه با سازمان تامین اجتماعی و بررسی درخواست استفاده از دستگاه‌های دست دوم طرح تولید و فرآوری کشمش با صندوق کارآفرینی امید از دستور کارهای این نشست بود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول