اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

هدف تمام بانک‌های خراسان‌شمالی باید توسعه استان باشد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی گفت: ضروریست بانک‌های استان در حوزه نسبت منابع و مصارف، توجه به تولید و سرمایه گذاری و کمک به احیای واحد‌های تولیدی جدیت بیشتری داشته و هدف فقط توسعه استان باشد.

هدف تمام بانک‌های خراسان‌شمالی باید توسعه استان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز ناصر فخر موحد، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان، اظهار کرد: ضروریست بانک‌های استان در حوزه نسبت منابع و مصارف، توجه به تولید و سرمایه گذاری و کمک به احیای واحد‌های تولیدی جدیت بیشتری داشته و هدف فقط توسعه استان باشد.

وی در ارتباط با بانک‌های خصوصی نیز گفت: شناسایی تنگناها و چالش‌های پیش روی بانک‌های خصوصی امری ضروری است زیرا انتظار و مطالبه همه مردم توسعه تولید است که تحقق این امر با کمک بانک‌های دولتی و خصوصی امکانپذیر است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری افزود: برای واحد‌های بزرگ صنعتی همچون صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدماتی که حساب‌های آنان خارج از استان است در راستای تمرکز مالی و ارزی تصمیمات مهم باید اتخاذ شود.

فخر موحد با اشاره به اینکه شرایط استان ها با یکدیگر قابل قیاس نیست، بیان داشت: نسبت منابع و مصارف در خراسان‌شمالی قابل تقدیر است اما تلاش ها باید در مسیر رشد منابع بیشتر باشد زیرا در این صورت اشتغال پایدار رخ خواهد داد.

وی تصریح کرد: واحد‌های تولیدی که توسط بانک‌ها تملک شده‌اند ضروریست تا به چرخه تولید بازگردند چون زمینه ساز اشتغال خواهند شد.

فخر موحد با بیان اینکه هدف باید استمرار اشتغال معنادار باشد، افزود: طرح‌هایی که مشمول تسهیلات قرار می‌گیرند باید دارای توجیه فنی بوده در غیر این صورت شاهد رشد مطالبات معوق خواهیم بود.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول