اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شورای خیرین کرمانشاه به هدف کنترل آسیب‌‌های اجتماعی تشکیل شد

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: شورای خیرین با هدف توانمند‌سازی آسیب‌دیدگان و کنترل آسیب‌های اجتماعی تشکیل شد.

شورای خیرین کرمانشاه به هدف کنترل آسیب‌‌های اجتماعی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، از تشکیل شورای خیرین و مشارکت‌های مردمی و دادگستری خبر داد و اظهار کرد: این شورا که با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی، خیرین و مردم فعالیت خود را آغاز کرد ه و می‌تواند نقش مهمی در کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

وی ادامه داد: شورای خیرین و مشارکت‌های مردمی دادگستری مجموعه نوپا از خیرین بخش‌های مختلف است که قرار است برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به بهبود وضعیت زندگی افراد در جامعه همکاری کنند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: خیرین مهمترین نهادهای مردمی هستند که با همکاری و مشارکت آن‌ها می‌توانیم جرائم و آسیب‌های اجتماعی را به حداقل برسانیم

وی تصریح کرد: هر کسی به هر میزانی که می‌خواهد، می‌تواند  برای حل مشکل مردم و اختصاصا در این مجمع خیرین کمک مالی داشته باشد و با تشکیل شوراهایی، به صلاحدید خود هزینه کنند.

توسلی‌زاده خاطرنشان کرد: قرار است به منظور فعالیت‌های هر چه بیشتر موفقیت‌های این شورا چگونگی عملکرد خیران و نحوه مشارکت آن‌ها با دادگستری مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول