اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آرزوی ۱۵۰ ایتام شرق گلستان با مبلغ 2 میلیاردی برآورده شد

رئیس کمیته امداد شهرستان گنبدکاووس گفت: حامیان شرق گلستان آرزوی ۱۵۰ ایتام و محسنین را با مبلغ 2 میلیارد ریال برآورده کردند.

آرزوی ۱۵۰ ایتام شرق گلستان با مبلغ 2 میلیاردی برآورده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علیرضا کریمیان امروز در مراسم جشن آرزوهای ایتام و محسنین شرق گلستان اظهار کرد: جشن آرزوها برای فرزندان ایتام کمیته امداد شرق گلستان در گنبدکاووس برگزار شد و در این جشن آرزوی ۱۵۰ فرزند ایتام به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برآورده شد.

وی تصریح کرد: آرزوهایی که این فرزندان داشتند در قالب اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم سرمایشی مانند پنکه و غیره است.

رئیس کمیته امداد شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۸۲۰ ایتام و محسنین در دو اداره شهرستان گنبدکاووس تحت پوشش بوده و ۵ هزار و ۴۰۰ نفر حامی این افراد هستند، تاکنون این حامیان ۵ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان به صورت کالا و نقدی مساعدت داشتند.

کریمیان تاکید کرد: در استان گلستان تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ یتیم و محسنین و تعداد ۱۸ هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند.

 

* ۳۴۴ آرزو از سوی ایتام و محسنین به مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان به کمیته امداد رسید

وی ادامه داد: در سطح استان تعداد ۳۴۴ آرزو از سوی ایتام و محسنین به کمیته امداد رسیده که برای برآورده شدن این آرزوها ۳۴۴ حامی به مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان مساعدت کردند.

کریمیان گفت: کل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد «داشلی‌برون» و گنبدکاووس تعداد ۲۸ هزار و ۷۲۸ نفر است.

وی بیان کرد: برای برآورده شدن آرزوهای ایتام پویشی راه‌اندازی شده و کارشناسان کمیته امداد با سرکشی و بازدید از منازل آنها تلاش می‌کنند تا بزرگترین آرزوی آنها در قالب وسیله مورد نیاز توسط حامیان فراهم کرده و به این خانواده‌ها تقدیم کنند.

رئیس مجمع خیرین گلستان در این مراسم گفت: تلاشم این است که تا جایی که بتوانم از ایتام و محسنین حمایت کنم.

 

* برگزاری طرح «از عید تا عید» برای رفع مشکلات مددجویان تحت پوشش کمیته امداد

حاج محمد شهرکی اظهار کرد: از خیرین و نیکوکاران تقاضا دارم در یک مشارکت جمعی و همراهی با دولت در مسائل و موضوعات مهم مانند مسکن‌دار شدن افراد نیازمند و اشتغالزایی گام برداشته تا بتوانیم با یک سازوکار اصولی و صحیح گره از مشکلات مردم را باز کنیم.

وی تصریح کرد: طرح «از عید تا عید» برای رفع مشکلات مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و نیازمندان در قالب جشن «آرزوهای ایتام و محسنین» است که این امکانات فراهم شده و به زودی به این افراد تقدیم می‌شود.

در پایان مراسم از حامیان و نیکوکاران تجلیل شد.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول