اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۱۱۴ میلیارد ریال صدقه در گلستان جمع‌آوری شد

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از جمع‌آوری بیش از ۱۱ میلیارد تومان صدقه در این استان خبر داد و گفت: ۱۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان صدقه در گلستان جمع‌آوری شد.

۱۱۴ میلیارد ریال صدقه در گلستان جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی بابایی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری مبلغ ۱۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان صدقه در گلستان جمع‌آوری شد.

وی از نصب و توزیع ۱۵۵ هزار صندوق صدقه خانگی و عمومی در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۱۱ میلیارد تومان صدقه از این صندوق‌ها جمع‌آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از رشد ۳۴ درصدی جمع‌آوری صدقات در استان خبر داد و ابراز کرد: اعتماد مردم به نهاد کمیته امداد امام‌ خمینی قابل تقدیر است لازم به ذکر است این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۳۴ درصدی برخوردار بوده که ۲۵ درصد صدقات توسط ۳۶۰ مرکز نیکوکاری در گلستان جمع‌آوری و برای نیازمندان همان محل نیز هزینه شده است .

بابایی با بیان اینکه صدقه جمع‌آوری شده، برای رفع نیاز محرومان و مددجویان همان منطقه هزینه می‌شود و ریالی از آن به هیچ عنوان صرف فعالیت‌های اداری و پرسنلی نمی‌شود، گفت: صدقات دریافتی برای کمک به خرید، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به امر ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به راه‌های سریع و نوین الکترونیکی تصریح کرد: در سال گذشته با اجرای طرح QR کد، تعداد ۵ هزار و ۷۰۰ مشترک صدقات به جمع خیران این مجموعه اضافه شد و برای ۶۰ درصد صنایع خانگی نیز این طرح تخصیص یافت.

وی اظهار کرد: هدف از اجرای طرح  QR کد را بهره‌برداری از روش‌های نوین الکترونیکی، کاهش هزینه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی به مردم نوع دوست است و در این روش هر مشترک صندوق صدقات می‌تواند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به ‌آسانی صدقه خود را پرداخت کند.

بابایی در خصوص ارائه کمک‌های مردمی به کمیته امداد از طریق کد مهربانی نیز امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های مختلف خود از جمله صدقه را از طریق کد مهربانی #۰17*۸۸۷۷* اهدا کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول