اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اقدامات حمایتی خیران، نافی مسؤولیت دولت نیست

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: هرچند خیران اقدامات قابل توجهی برای حمایت از بیماران انجام می‌دهند ولی این اقدامات نافی مسؤولیت دولت نیست.

اقدامات حمایتی خیران، نافی مسؤولیت دولت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین نجفی ظهر امروز در جلسه مدیران انجمن کلیوی کشور با بیان اینکه بر اساس ارزیابی‌های انجام شده عامل ۸۰ درصد از بیماری بیماری‌ها مربوط به سبک زندگی ما ایرانی‌ها است، اظهار کرد: مطالعه یادداشت‌های جهانگردان ایرانی و خارجی بیانگر تغییرات روی داده در سبک زندگی ایرانیان بعد از دوران پهلوی است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه طب به صورت کلی پیشگیری را بهتر از درمان در همه امور می‌داند، افزود: همه برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها در امور سلامت هم باید منتج به طراحی یک سبک زندگی سلامت محور بر اساس آنچه که در سنت ما ایرانی ها آمده، باشد.

وی به رواج فرهنگ همدلی در بین ایرانی‌ها در قالب برنامه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: باید از این ظرفیت برای ترویج سبک زندگی سلامت محور استفاده بهینه شود.

نجفی با اذعان به مشکلات بیماران خاص با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم افزود: هرچند خیران اقدامات قابل توجهی برای حمایت از بیماران انجام می‌دهند ولی این اقدامات نافی مسؤولیت دولت نیست.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان تاکید کرد: مسؤولان با وجود فعالیت خوب خیران باید پیگیر حل مشکلات بیماران خاص باشند تا درد و آلام این افراد کاهش یابد.

در ادامه جلسه نعمت بابایی پور یک بیمار پیوندی که در حال حاضر کوهنورد است و همچنین سلطانی یکی از ورزشکاران با سابقه استان فعالیت های خود را برای کمک به فعالان انجمن و در راستای حمایت از بیماران تشریح کردند.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول