اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمک 77 میلیارد تومانی خیرین به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: قریب به 77 میلیارد تومان کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و به خانواده‌های مددجو و سایر اقشار نیازمند خدمت‌رسانی شده است.

کمک 77 میلیارد تومانی خیرین به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح‌الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در بازدید از مراکز نیکوکاری استان زنجان اظهار کرد: توسعه و تقویت مراکز نیکوکاری، مردمی‌سازی خدمات و تخصصی کردن فعالیت مراکز نیکوکاری از اولویت‌های اصلی کمیته امداد استان زنجان در سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است.

وی با بیان اینکه مردمی کردن فعالیت‌های کمیته از مهمترین اهداف این نهاد است ،افزود: راهبرد اصلی کمیته امداد بهره‌گیری از توان اجتماع با هدف ارائه خدمات مؤثر، هدفمند و اثربخش برای توانمندسازی جامعه هدف از طریق ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری است.

صالحی ادامه داد: با همین نگاه و فعالیت اثر بخش در این زمینه در سال گذشته قریب به 77 میلیارد تومان کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و به خانواده‌های مددجو و سایر اقشار نیازمند خدمت‌رسانی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با تاکید بر اینکه مهمترین ویژگی مراکز نیکوکاری مدیریت مردمی آن است گفت: استفاده از ظرفیت جوانان در بحث خیر و احسان در مراکز نیکوکاری می‌تواند جوان شدن خیر و احسان و ارائه خدمات اثر بخش و جهادی در این حوزه کمک کند.

صالحی توجه به کیفی سازی فعالیت مراکز نیکوکاری را به عنوان یکی از راهکارهای مهم در زمینه سازی برای مشارکت بیشتر خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد و اعمال مدیریت داوطلبانه مردمی در حوزه محرومیت‌زدایی و توانمندسازی دانست و ادامه داد:  با همین نگاه عمق بخشی به فعالیت‌های خیرخواهانه و  تقویت مسؤولیت‌های اجتماعی اقشار مختلف مردم در حوزه کاری کمیته امداد و شبکه سازی در حوزه ترویج فرهنگ خیر و احسان باید با احساس مسئولیت بیشتری پیگیری شود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول