اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

سرقت 7 میلیارد طلا از منزل شهروند بجنوردی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سارق سابقه‌دار و کشف 7 میلیارد ریال طلای سرقتی در بجنورد خبر داد.

سرقت 7 میلیارد طلا از منزل شهروند بجنوردی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفت‌‌وگو با رسانه‌ها با اعلام سرقت ۷ میلیارد ریال  طلا از منزل شهروند بجنوردی، اظهارکرد: در پی اعلام یک مورد سرقت طلا و جواهرات از منزل مسکونی یکی از شهروندان بجنوردی، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در روند رسیدگی به این پرونده به محل وقوع سرقت مراجعه کردند، گفت: با تحقیقات انجام‌شده مشخص شد که متهم بعد از ورود به منزل، اقدام به تخریب گاوصندوق کرده و درنهایت طلا و جواهرات موجود در این گاوصندوق را سرقت می‌کند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه با تلاش کارآگاهان در این رابطه، سارق شناسایی شد، افزود: با بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی دارای چندین فقره سابقه کیف‌قاپی، جیب بری، آدم‌ربایی و تجاوز به عنف است.

سردار مطهری زاده ادامه داد: با سرعت عمل کارآگاهان محل اختفای متهم در مشهد مقدس مورد شناسایی قرار گرفت که درنهایت با همکاری خوب پایگاه غرب پلیس آگاهی مشهد مقدس، این فرد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان بابیان اینکه در بازرسی از محل اختفای این فرد اقلام مورداستفاده در سرقت‌ها کشف و ضبط شد، تصریح کرد: همدست این فرد نیز در عملیات غافلگیرانه جداگانه‌ای دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه متهم در بازجویی‌های انجام‌شده به سرقت ۷ میلیارد ریال طلا و وجه نقد از گاوصندوق منزل شاکی اعتراف کرد، یادآور شد: با توجه به اینکه احتمال سرقت توسط این فرد در سایر استان‌های کشور نیز متصور است، تحقیقات پلیسی در این رابطه باقدرت و سرعت ادامه دارد.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول