اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دستگیری 23 نفر در اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در اسفراین

جانشین فرمانده انتظامی اسفراین از کشف 964 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 23 نفر خرده‌فروش مواد مخدر، مفاسد اجتماعی و قاچاق کالا در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

دستگیری 23 نفر در اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، عصر امروز سرهنگ سید سعید عزیزی، جانشین فرمانده انتظامی اسفراین در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام دستگیری 23 نفر در اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، اظهارکرد: روز گذشته طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای مطالبه به حق مردم در ایجاد امنیت پایدار با مشارکت کلانتری، پلیس اطلاعات، آگاهی و پاسگاه‌های تابعه به مدت ۲۵ ساعت در روستای فرتان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه مأموران با اجرای این طرح موفق به دستگیری ۵ نفر خرده‌فروش مواد مخدر و ۱۸ نفر متهمان مفاسد اخلاقی و قاچاق کالا شدند گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته از محل اختفای متهمان مقدار ۹۶۴ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، ۷ قطعه تجهیزات ماهواره، یک قبضه اسلحه شکاری و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه کشف و ضبط گردید.

جانشین انتظامی اسفراین در پایان بابیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور انجام اقدامات قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته‌ایم و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تماس ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای‌پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول