اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دستگیری ۷ کلاهبردار حرفه‌ای در بجنورد

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌شمالی از دستگیری ۷ نفر کلاهبردار حرفه‌ای و کشف ۷ فقره پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۰ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

دستگیری ۷ کلاهبردار حرفه‌ای در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مقصود رستگار، رئیس پلیس آگاهی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۷ نفر کلاهبردار حرفه‌ای و ۷ فقره پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۰ میلیون ریال در بجنورد کشف و دستگیر شدند.

وی گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفند‌های مختلف از جمله فروش آپارتمان و خودرو اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده‌اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی اظهارات شاکی‌های پرونده، موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی کنند، افزود: در چند عملیات غافلگیرانه ۷ نفر جاعل و کلاهبردار سابقه‌دار در این رابطه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۷ فقره جعل و کلاهبرداری در بجنورد اعتراف کردند، یاد آور شد: ارزش کلاهبرداری‌های انجام شده ۱۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رستگار با اشاره به اینکه متهمان در نهایت بعد از تحقیقات و تکمیل پرونده، برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان عزیز خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول