اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فعالیت ۷۴ تشکل مردمی و مؤسسه خیریه حوزه ازدواج در استان سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: حدود ۲۴ تشکل مردمی و ۵۰ مؤسسه خیریه در حوزه ازدواج در این استان فعالیت دارند.

فعالیت ۷۴ تشکل مردمی و مؤسسه خیریه حوزه ازدواج در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان صبح امروز در مراسم تجلیل از خیران، فعالان و کنشگران ازدواج رویدار استانی وصل که در سالن کتابخانه عمومی استان سمنان برگزار شد، ضمن تشکر از مجموعه خیران فعال در حوزه ازدواج اظهار کرد: استان سمنان مرکز خیر و احسان است.

وی همچنین ضمن تشکر از مردم استان سمنان اضافه کرد: مردم این استان در حوزه فرهنگ بزرگ و بلند احسان و نیکوکاری سرآمد هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: از مسائل و مشکلات جوانان می‌توان به مسأله اشتغال، کار و فعالیت در این حوزه، مسکن و ازدواج اشاره کرد که این سه مقوله اجتماعی، اقتصادی و معیشتی با هم مرتبط هستند.

ریواده با اشاره به اینکه مهم‌ترین سرمایه هر کشور سرمایه انسانی آن کشور است، عنوان کرد: در دولت مردمی حال حاضر، استفاده از ظرفیت‌های مردم و سپردن کار به مردم یکی از مهم‌ترین رویکردهایی است که در تحول‌خواهی دولت موردتوجه قرار گرفت.

وی بیان کرد: در حوزه ازدواج، سه رویکرد مهم ازدواج آسان، ازدواج آگاهانه و ازدواج پایدار مورد تأکید است که با ابلاغ قانون جوانی جمعیت این موضوع در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه سمنان یکی از استان‌هایی است که مهم‌ترین راهبرد آن موضوع جمعیت است، اظهار کرد: لازم است در این حوزه اقدامات مؤثری توسط گروه‌های مرجع، فعالان اجتماعی و مردم استان شکل بگیرد.

ریواده گفت: در استان سمنان حدود ۲۴ تشکل مردمی و ۵۰ مؤسسه خیریه فعال در حوزه ازدواج داریم که لازم است از این ظرفیت‌های ارتباطات در عصر جدید به‌درستی استفاده کنیم.

وی افزود: امیدواریم مجمع خیرین ازدواج در استان سمنان به‌زودی شکل بگیرد تا همه فعالان در این مجمع بتوانند سیاست‌گذار و کمک‌حال خوبی برای استان باشند ودر این حوزه اقدامات مؤثری صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برای پایداری در ازدواج نیاز است که با حضور و مشارکت دوستان در این حوزه، طرح باشگاه و شبکه مهارت جوانان در این استان تقویت و پیگیری شود تا به سرانجام برسد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول