اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آمادگی اجرای طرح‌های مشترک ملی و استانی برای توسعه اشتغال در سمنان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از آمادگی این اداره کل برای اجرای طرح‌های مشترک ملی و استانی در راستای توسعه اشتغال با همکاری جهاد دانشگاهی خبر داد.

آمادگی اجرای طرح‌های مشترک ملی و استانی برای توسعه اشتغال در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، جعفر کاشانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته علمی طرح ملی مشاغل خانگی که با حضور علی منصفی‌راد، رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان برگزار شد، ضمن تجلیل از فعالیت‌های ارزشمند جهاد دانشگاهی در حوزه اشتغال، اظهار کرد: رویکرد جهاد دانشگاهی در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و برگزاری نشست‌های علمی «آینده مشاغل» و «مشاغل آینده» برگرفته از یک تفکر استراتژیک است.

وی افزود: این بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است که در جهاد دانشگاهی نسبت به مقوله اشتغال، یک تفکر استراتژیک وجود دارد؛ امروز نیازمند این هستیم تا برای آینده مشاغل و مشاغل آینده برنامه‌ریزی کنیم و جهاد دانشگاهی در این زمینه احساس مسؤولیت کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ادامه داد: فرآیند اشتغال امروز در کشور نیازمند بازیابی است و جهاد دانشگاهی به‌عنوان یک مرکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی می‌تواند در این زمینه کمک کند و از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در این حوزه نیز استفاده می‌کنیم.

کاشانی بیان کرد: توجه به دومینو و زنجیره اشتغال، توسعه اشتغال پایدار را به دنبال دارد و جهاد دانشگاهی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی توانست به توفیقات خوبی در این حوزه دست پیدا کند.

وی اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان را بسیار موفق و خوب ارزیابی کرد و گفت: فروش محصولات و تولیدات مشاغل خانگی، یکی از حلقه‌های گمشده و مغفول مشاغل خانگی بود که با همکاری خوب جهاد دانشگاهی، در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، به این مهم بسیار توجه شد و دستاوردهای خوبی برای تولیدکنندگان به همراه داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه ایجاد اشتغال، از مهم‌ترین اهداف وزارت تعاون و کار در کشور است، افزود: یکی از فعالیت‌های ارزشمند و خوبی که در کشور انجام شده است، می‌توان به نشست‌های علمی آینده مشاغل و مشاغل آینده اشاره کرد که توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

کاشانی عنوان کرد: ما آمادگی داریم با همکاری جهاد دانشگاهی طرح‌های مشترک ملی و استانی در راستای توسعه اشتغال و ... اجرا کرده و از ظرفیت‌ها و پتانسیل جهاد دانشگاهی در این حوزه استفاده کنیم.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول