اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

احداث کانال هدایت آب سد بردول در پارسیان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از اجرای عملیات احداث کانال هدایت آب سد بردول در شهرستان پارسیان در راستای احیای حقوق عامه و برای پیشگیری از تکرار خسارات ناشی از سیل خبر داد.

احداث کانال هدایت آب سد بردول در پارسیان

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهارداشت: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم پیش قدم شدن دادگستری ها برای احصای مشکلات و کمک به رفع چالش‌های پیش‌روی دولت و همچنین ارائه راهکارهای مؤثر و برنامه‌ریزی به منظور گره گشایی از مشکلات مردم، با پیگیری دستگاه قضایی استان در راستای احیای حقوق عامه و برای پیشگیری از تکرار خسارات ناشی از سیل در شهرستان پارسیان، عملیات احداث کانال هدایت آب سد بردول آغاز شد.

مجتبی قهرمانی در ادامه افزود: در پی مطالبه مردم و گزارش های واصله به دادگستری استان هرمزگان مبنی معطل ماندن پروژه احداث کانال هدایت آب سد بردول در شهرستان پارسیان و به منظور جلوگیری از سریز آب این سد که هم‌زمان با بارندگی ها‌ی سال گذشته موجب ایجاد سیلاب و تحمیل خساراتی به اموال عمومی و منازل مردم شده بود، با ورود دستگاه قضایی و در نتیجه تعامل و همراهی دستگاه های اجرایی و نمایندگان مجلس با همکاری شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان، آب منطقه ای، شهرداری و اداره راهداری، عملیات اجرایی این پروژه به طول بیش از ۲/۵ کیلومتر آغاز شده است و در مراحل نهایی آن قرار دارد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از کانال هدایت آب سد بردول، ضمن جلوگیری از سرریز آب این سد و ساماندهی به وضعیت روان آب ها‌ در مناطق مشرف به شهرستان پارسیان، از بروز خسارات ناشی از ایجاد سیلاب و آبگرفتگی حاصل از بارش نزولات آسمانی تا حد زیادی جلوگیری شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان همچنین در خاتمه تأکید کرد: در راستای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه و با همکاری و هم افزایی دولت و دیگر دستگاه‌های متولی، رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در اقصی نقاط استان به صورت مستمر و تا حصول نتیجه نهایی از سوی دادگستری هرمزگان پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول