اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۱۴۴۹ دانش آموز گلستانی آموزش‌ مهارتی فرا گرفتند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان گفت: در طرح «ایران مهارت» ۳۱ آموزشگاه آزاد فعال بودند که توانستند ۷۵ دوره آموزشی را در سامانه پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای درج و اجرا کنند تا یک‌هزار و ۴۴۹ دانش آموز گلستانی آموزش‌های مهارتی را فرا بگیرند.

۱۴۴۹ دانش آموز گلستانی آموزش‌ مهارتی فرا گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان، حمزه کرایلو گفت: اجرای یک‌هزار و ۲۵۸ دوره آموزشی منجر به آموزش ۴ هزار و ۸۱۴ نفر در استان شد که از این تعداد ۳ هزار و ۵۶۶ نفر زن و یک‌هزار و ۲۴۸ نفر مرد بودند.

وی تصریح کرد: آموزش‌های مهارتی ارائه شده در سه ماهه اول سال جاری در خوشه خدمات ۳ هزار و ۹۵۶ نفر، خوشه فرهنگ و هنر ۳۸۲ نفر دوره و خوشه صنعت ۴۶۵ نفر و در خوشه کشاورزی ۱۱ نفر دوره ثبت شده است.

کرایلو همچنین خاطرنشان کرد: در طرح «ایران مهارت» ۳۱ آموزشگاه آزاد فعال بودند که توانستند ۷۵ دوره آموزشی را در سامانه پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای درج و اجرا کنند تا یک‌هزار و ۴۴۹ دانش آموز گلستانی آموزش‌های مهارتی را فرا بگیرند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان گفت:در حال حاضر تعداد ۲۶۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای فعال هستند و تعداد ۱۰۶ موافقتنامه اصولی در سه ماهه اول سال جاری صادر شده است.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول