اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پارک گوگردی در پالایشگاه گاز ایلام ایجاد می‌شود

رئیس امور پیمان‌های شرکت پالایش گاز ایلام گفت: شرکت پالایش گاز ایلام به دنبال اخذ مجوز پارک گوگردی به منظور جذب سرمایه گذار و تولید فناورانه محصولات جدید و خلق ارزش افزوده، ایجاد اشتغالزایی در منطقه و کاهش خام فروشی است.

پارک گوگردی در پالایشگاه گاز ایلام ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام به نقل از روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام رضا شیرخانی رئیس امور پیمان‌های شرکت پالایش گاز ایلام گفت: با توجه به نامگذاری سال 1401 توسط مقام معظم رهبری با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، شرکت پالایش گاز ایلام به دنبال اخذ مجوز پارک گوگردی به منظور جذب سرمایه گذار و تولید فناورانه محصولات جدید و خلق ارزش افزوده، ایجاد اشتغالزایی در منطقه و کاهش خام فروشی است. 

 وی افزود: در حال حاضر در دنیا از گوگرد در صنایع و کاربردهای مختلف از قبیل کشاورزی، مواد پلاستیکی، داروسازی، اسید سازی و بسیاری از محصولات سنتزی، کاغذی، رنگ‌ها، محصولات فلزی، جاده سازی به اشکال مختلف مانند گوگرد کلوخه، دانه بندی شده، پاستیلی، میکرونیزه و... استفاده می‌شود.

رئیس امور پیمان‌های شرکت پالایش گاز استان ایلام اظهار داشت: با توجه به افزایش شدید قیمت جهانی گوگرد و نیاز جهانی روز افزون به این محصول استراتژیک، از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران فعال در این حوزه دعوت می‌شود از این فرصت پیش آمده بهره برداری کرده و این شرکت آمادگی خود را جهت همکاری در هر دو حوزه فروش و سرمایه گذاری را اعلام می‌کند.

وی از افزایش قابل توجه فروش گوگرد این مجتمع صنعتی در طول سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال 1399 خبر داد و تصریح کرد: در این واحد صنعتی سالانه حدود 70 هزار تن گوگرد تولید و با نرخ خلوص 99.98 درصدی به بازار عرضه می‌شود. 

شیرخانی با بیان اینکه در حال حاضر گوگرد به دو صورت کلوخه و پاستیلی در کارخانه دانه بندی پالایشگاه تولید و براساس نیاز مشتریان به صورت فله یا در کیسه‌های یک تنی تحویل مشتریان می‌شود، خاطرنشان کرد: در سال 1400 با تلاش همکاران بخش‌های مختلف شرکت و با بازاریابب مناسب و جذب مشتریان جدید، ضمن افزایش تولید حدود 6 درصدی، شاهد افزایش درآمد فروش قابل توجه گوگرد به نسبت به سال 1399 بوده‌ایم.

وی اظهار داشت: فروش محصول گوگرد در شرکت به 2 صورت از جمله عرضه در بورس و بصورت مستقیم از طریق دفتر فروش شرکت انجام و در راستای حمایت از کسب و کارهای داخلی براساس ظرفیت قوانین رفع موانع تولید و آئین نامه‌های اجرایی آن؛ فروش به صورت اعتباری با اخذ ضمانت نامه بانکی نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول