اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نامه فرماندار شهر محروم و نفتی بهمئی به مسئولان مناطق نفت‌خیز جنوب

فرماندار شهرستان بهمئی با تنظیم و ارسال نامه‌ای به مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب خواستار توجه و تحقق مطالبات مردم شهرستان بهمئی شده است.

نامه فرماندار شهر محروم و نفتی بهمئی به مسئولان مناطق نفت‌خیز جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی فرماندار شهرستان بهمئی با  تنظیم و ارسال نامه‌ای به مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب خواستار توجه و تحقق مطالبات مردم شهرستان بهمئی از جمله تخصیص سهمیه استخدامی، احداث واحدهای پالایشگاهی و تاسیس دفتر نفت در بهمئی شد.

 در این نامه آمده است: شایان ذکر است تاسیسات نفت و گاز شهرستان بهمئی در حوزه مدیریت شرکت نفت و گاز آغاجاری  از شرکت های تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قرار دارد  شهرستان بهمئی با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت با وجود بیش از ۸۰ حلقه چاه نفت در این شهرستان که دارای واحد بهره برداری نفت و گاز پارس کلاستر، ایستگاه تقویت ۴۰۰ پارسی، ایستگاه تزریق ۷۰۰ پارسی، کمپ قامتی، کمپ قامتی پارسی و نیروگاه برق پارسی کلاستر که هم اکنون تحت نظر و مدیریت شرکت نفت امیدیه آقاجری بوده و تا کنون از ظرفیت این چاه ها جهت توسعه منطقه استفاده نشده است

فرماندار در این نامه آورده است: عدم وجود زیرساخت‌های لازم تولید و اشتغالزایی و درصد بالای بیکاری جوانان و نبود امکانات و اماکن آموزشی و ورزشی کافی سبب شده شهرستان همچنان محروم بماند لذا با توجه به موارد اشاره و ظرفیت های لازم در این خصوص همکاری و مساعدت ویژه مبذول شود.

فرماندار شهرستان بهمئی پیشنهاد ایجاد و تأسیس دفتر شعبه نفت در شهر لیکک احداث بیمارستان نفت( ۱۲۸ تختخوابی) در شهرستان و احداث ورزشگاه ۵۰ هزار نفری به نام شهدای نفت در شهرستان را کرده است.

محمدی از مسئولان نفت خواسته احداث پارک تفریحی و رفاهی در شهرستان بهمئی و احداث واحد مینی پالایشگاه در شهرستان بهمئی با توجه به فاصله ۱۵ کیلومتری شهر لیکک با پالایشگاه گاز بیدبلند (خلیج فارس) جهت اشتغال زایی و بهسازی و آسفالت راه های روستایی شهرستان به ویژه مسیرهای روستاهای نفتی آسفالت مسیر های نی کن به کت، دو پر نظری و گدار تختی با توجه به تردد ماشین آلات در این حوزه (مسیر از کمپ اقامتی به سمت روستاهای اسلام آباد، بابااحمد، زورآزما تا سه راهی سید صفی) را داشته است.

وی خاطرنشان ساخته که با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان بهمئی چندین سال است در بحث استخدام در شرکت نفت فرزندان این شهرستان غیربومی محسوب می‌شوند که نارضایتی مردم را در پی داشته لذا انتظار می‌رود سهمیه لازم تخصیص داده شود.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول