اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

وضعیت زیرساخت‌های ورزش هرسین بهبود می‌یابد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه مطالبات جامعه ورزش شهرستان هرسین را بحق دانست و گفت: به زودی وضعیت زیرساخت‌های ورزش هرسین بهبود می‌یاید.

وضعیت زیرساخت‌های ورزش هرسین بهبود می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه امروز در محل فرمانداری هرسین با عباداله کنجوریان فرماندار شهرستان در خصوص مسائل و مشکلات ورزش و جوانان این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

کنجوریان در این نشست سرانه فضاهای ورزشی در شهرستان هرسین را خوب ارزیابی کرد و گفت: این اماکن به شدت نیازمند مرمت و نوسازی و نگهداری هستند.

وی تکمیل زورخانه نیمه‌کاره، راه‌اندازی استخر سرپوشیده، تکمیل چمن استادیوم شهرستان و نگهداری و مرمت سایر پروژه‌ها را از مطالبات جامعه ورزش هرسین ذکر کرد.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این دیدار، با تشکر از پیگیری‌های نماینده شهرستان، اظهار کرد: مطالبات جامعه ورزش هرسین کاملا بجا و درست است و باید با هم تلاش کنیم مشکلات و کمبودها به سرعت مرتفع شود.

وی با بیان اینکه به زودی وضعیت زیرساخت‌های ورزش هرسین بهبود می‌یابد، گفت: زمین چمن هرسین در گذشته وضعیت بسیار بدی داشت و شایسته مردم این شهرستان نبود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: اعتبار لازم برای تکمیل چمن این شهرستان تامین و پیمانکار آن مشخص شده و بزودی چمن استادیوم هرسین پس از آماده‌شدن پهن خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این  با دستور وزیر ورزش و جوانان، یک زمین چمن مصنوعی دیگر در حوزه شهرستان هرسین احداث خواهد شد.

رحیمی اضافه کرد: خوشبختانه اعتبار خوبی برای ورزش استان و شهرستان هرسین در سفر رییس جمهور پیش‌بینی شده است و تلاش می‌کنیم پس از این سفر زورخانه شهرستان هرسین تکمیل شود.

وی افزود: برای انجام ماموریت‌های خود در حوزه ورزش نیازمند همکاری و همراهی سایر دستگاه‌های شهرستان هرسین هستیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول