اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

امکانات و زیرساخت‌های ورزش بانوان رصد و شناسایی شود/ ضرورت توجه به ارتقای سطح ورزش بانوان

عضو شورای شهر قزوین با تأکید بر اینکه باید در راستای تقویت امکانات و زیرساخت‌های لازم برای ورزش بانوان تلاش کرد، افزود: باید امکانات و بناهای ورزشی در حوزه ورزش بانوان رصد و شناسایی شود و برای ارتقای امکانات در سطح کلان و مدیریت استان تلاش‌های ویژه‌ای صورت گیرد.

امکانات و زیرساخت‌های ورزش بانوان رصد و شناسایی شود/ ضرورت توجه به ارتقای سطح ورزش بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین صلح‌جو، عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه کمیسیون فرهنگی، ورزشی، بانوان و امور خانواده شورا که به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان و با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان و روسای هیئت‌های ورزشی برگزار شد طی سخنانی با بیان اهمیت جایگاه ورزش در سلامت بانوان اظهار کرد: ورزش برای بانوان بسیار مهم است و سلامت جامعه را تضمین خواهد کرد و نبود آن در زندگی باعث افزایش بیماری‌ها و تنش عصبی خواهد شد.

وی افزود: ورزش اگر با رعایت استانداردها انجام شود مؤثر است، اما امروزه این حوزه جایگاه کمرنگی در میان بانوان دارد.

صلح‌جو خاطرنشان کرد: ورزش موجب کاهش مرگ‌ومیر شده و با رژیم غذایی مناسب عامل مؤثر در کاهش وزن است و ازنظر روانی باعث کاهش استرس، اضطراب و افسردگی می‌شود.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه با اشاره به اینکه ورزش برای بانوان راهی برای مشارکت در زندگی اجتماعی و فرهنگی است افزود: توسعه سرانه فضای و عدالت در این حوزه باعث می‌شود تا بانوان باعزت نفس و اعتمادبه‌نفس بیشتری در فرصت‌های شغلی و زندگی فردی خود موفقیت کسب کنند.

به گفته وی زنان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و در این میان ورزشکاران زیادی از جامعه بانوان توانسته‌اند در حوزه ورزش مدال‌های رنگارنگی را کسب نمایند.

صلح‌جو تأکید کرد: مجموعه مدیریت شهری قزوین باید با دقت و درک صحیح از وضعیت ورزش بانوان شهر و برنامه‌ریزی خوب حمایت از ورزشکاران در سطوح مختلف را در دستور کار قرار دهد.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: بایستی در راستای وظایف خود، ارتقای ورزش همگانی و حمایت از تیم‌های مدال‌آور و تجلیل از آن‌ها در برنامه و اولویت شورا و شهرداری قزوین قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه باید در راستای تقویت امکانات و زیرساخت‌های لازم برای ورزش بانوان تلاش کرد افزود: بایستی امکانات و بناهای ورزشی در حوزه ورزش بانوان رصد و شناسایی شود و برای ارتقای امکانات در سطح کلان و مدیریت استان تلاش‌های ویژه‌ای صورت گیرد.

صلح‌جو اظهار امیدواری کرد: در شورای ششم شاهد اقدامات خوب در حوزه ورزش به‌ویژه در حوزه ورزش بانوان باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول