اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بسیج عشایر محرومیت‌زدایی و تقویت وحدت اقوام را دنبال می‌کند

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: سه رویکرد فرهنگی، محرومیت‌زدایی و کمک‌های مومنانه و تقویت وحدت اقوام مختلف را در کنگره ملی شهدای عشایری کشور در نظر داشتیم که بعد از این کنگره نیز همین رویکردها را دنبال می‌کنیم.

بسیج عشایر محرومیت‌زدایی و تقویت وحدت اقوام را دنبال می‌کند

احمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه در این سه سال با شعار «به استقبال از کنگره» کار می‌کردیم و برای ادامه راه نیاز به شعار جدیدی داریم، گفت: سه رویکرد فرهنگی، محرومیت‌زدایی و کمک‌های مومنانه و تقویت وحدت اقوام مختلف را برای کنگره ملی بزرگداشت یازده هزار شهید جامعه عشایری کشور در نظر داشتیم که مورد تایید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفتند لذا در نظر داریم بعد از این کنگره با شعار جدید همین رویکردها را دنبال کنیم.

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با بیان اینکه تا رسیدن به وضع مطلوب در خدمت‌رسانی به جامعه عشایری فاصله داریم، ادامه داد: تبیین نقش مغفول‌مانده عشایر در دفاع مقدس، تجلیل از مقام شهدای عشایر و خانواده‌هایشان، نتایج برنامه‌ریزی‌های این کنگره بود که به برکت خون شهدا توانستیم برای اولین بار با همه خانواده‌های شهدای عشایر سراسر کشور دیدار داشته باشیم.

آمار شهدای عشایر تجمیع شد

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۱۷۶ شهید از جامعه عشایری تقدیم انقلاب اسلامی شده است، اظهار داشت: به دنبال تجمیع آمار کاملی از تعداد شهدای این جامعه بودیم که به برکت کنگره امروز به این آمار رسیدیم.

سعیدی به راه‌اندازی سایت «شهدای ایل» اشاره کرد و افزود: اطلاعات و آمار شهدای عشایر در بستر فضای مجازی در این سایت بارگذاری و یک فضاسازی در کل جامعه عشایری صورت گرفت.

مسئول بسیج عشایری کشور در پایان گفت: همکاری و مهمان‌نوازی مردم و مسئولان استان چهارمحال و بختیاری قابل ستایش است چراکه شور و شعف این مردم ولایت‌مدار نقطه قوت ما در اجرای این کنگره بود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول