اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برگزاری 2400 یادواره شهدا در استان‌های عشایرنشین کشور

رئیس سازمان بسیج عشایر از برگزاری ۲ هزار یادواره پایگاهی، ۲۰۰ یادواره حوزه‌ای و ۲۰۰ یادواره استانی به منظور برگزاری مقدمات اجرای کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری به میزبانی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

برگزاری 2400 یادواره شهدا در استان‌های عشایرنشین کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) احمد سعیدی در هفتمین جلسه هماهنگی اعضای کمیته‌های کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور گفت: ۲۴ استان در این کنگره به میزبانی چهارمحال و بختیاری حضور خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج عشایر کشور اظهار کرد: برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری در سال ۹۸ مصوب و مقدمات اجرای آن در بهار امسال فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور برگزاری مقدمات این کنگره، ۲ هزار یادواره پایگاهی، ۲۰۰ یادواره حوزه‌ای و ۲۰۰ یادواره استانی اجرا شده است.

سعیدی از برگزاری این کنگره در سه شب با عناوین شهدای عشایری دفاع مقدس، شهدای عشایری مدافع حرم و شب شعر شهدا و عاشورایی در اواخر اردیبهشت ماه خبرداد و افزود: همچنین کنگره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی عشایر در استان فارس و کنگره شهدای زن عشایر در استان لرستان برگزار خواهد شد.

یادواره‌ها می‌توانند جوانان را در مقابل آسیب‌های اجتماعی مصون سازند

در ادامه این جلسه غلامعلی حیدری میزبانی کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور را فرصت ارزشمندی برای این استان دانست و با اشاره به نقش عشایر از روزهای نخستین دوران دفاع مقدس برای مقابله با دشمن و حفظ تمامیت ارضی کشور، گفت: این کنگره و یادواره‌ها می‌توانند مردم و جوانان را در مقابل با آسیب‌های اجتماعی مصون سازند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی و پیشبرد گام دوم انقلاب، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، را از نقش‌های کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در فصل بهار دانست.

 آمادگی کامل استان برای برگزاری کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید جامعه عشایری

سردار علی‌محمد اکبری نیز در این جلسه گفت: حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف اصلی این کنگره است که به تعبیر مقام معظم رهبری بزرگداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) از آمادگی کامل مسئولان استان برای برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری به میزبانی چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: به پشتیبانی مردم عزیز استانمان و به پشتیبانی مسئولان عزیز استان یک خاطره خوب برای خانواده معظم شهدا که از ۲۴ استان کشور مهمان ما خواهند بود، رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول