اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت برنامه های شهرداری محمدیه قرار دارد

شهردار محمدیه گفت: سرعت بخشیدن به اتمام پروژه های نیمه تمام در دستور کار شورا و شهرداری محمدیه قرار دارد.

تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت برنامه های شهرداری محمدیه قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد پیری با اشاره به برنامه های شهرداری محمدیه جهت سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی، گفت: تکمیل پروژه های عمرانی قطعاً یکی از خواسته ها و دغدغه های اساسی شهروندان است و در این راستا شهرداری تحقق این موضوع را در دستور کار قرار داده است. 

وی افزود: در برنامه کوتاه مدت شهرداری، به هیچ وجه به دنبال شروع پروژه جدید عمرانی نبودیم و فقط تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری و اولویت قرار دادن درخواست های شهروندی پیگیری شد و تکمیل پارک شهر به جهت استفاده شهروندان نیز در این راستا صورت گرفت. 

باز پیرایی پارک ها و بوستان ها

وی با اشاره به بازپیرایی بوستان ها و پارک های محمدیه و مهرگان اظهار کرد: به زودی کلیه پارک ها پس از بهسازی خاک، علف زنی، کاشت نهال، نصب مبلمان شهری و تامین روشنایی جهت بهره مندی شهروندان آماده ارائه خدمات می شوند. 

دیوار کشی کانال آب مهرگان

شهردار محمدیه همچنین به مراحل پایانی دیوار کشی کانال آب مهرگان در راستای افزایش ایمنی جهت رفاه حال شهروندان اشاره کرد و گفت: شهرداری طبق وعده داده شده عملیات محصور کردن کانال آب را به اتمام خواهد رساند تا شاهد رفع خطرات ناشی از آن باشیم.
 
احداث مسیر سلامت

پیری در خصوص احداث جاده سلامت نیز گفت: با تشکیل کارگروه عمرانی و جهت رفاه شهروندان مراحل اجرایی این پروژه در حال پیگیری است 

جمع آوری سگ های بلا صاحب

وی اولویت قراردادن درخواست ها، نظارت و پیشنهادات شهروندان در حوزه های مختلف خدمات رسانی را ضروری دانست و تصریح کرد: در خصوص جمع آوری سگ های بلاصاحب که درخواست های بی شماری به شهرداری ارسال شده در صدد انعقاد قرارداد با پیمانکار واجد شرایط هستیم. 

سم پاشی درختان

شهردار محمدیه در ادامه عنوان کرد: از دیگر نکاتی که با شروع فصل تابستان مورد توجه شهرداری قرار گرفت سم پاشی درختان معابر و بلوارها بود که با موفقیت انجام شد.

لکه گیری آسفالت و جداول

لکه گیری آسفالت و جداول معابر و کوچه های سطح شهر نیز از دیگر موضوعاتی بود که شهردار محمدیه به آن اشاره کرد و گفت: جهت رسیدگی به درخواست شهروندان و براساس اولویت های تعیین شده، عملیات نهضت آسفالت انجام خواهد شد.
 
خط کشی عابر پیاده 

وی اضافه کرد: رنگ آمیزی سرعت گیرها، خط کشی عابر پیاده و نصب گل میخ ترافیکی از جمله اقداماتی است که امیدواریم با این اقدامات در کنار همکاری و صبر و حوصله رانندگان و همشهریان شاهد کاهش حوادث ترافیکی در سطح شهر باشیم

اجرای برنامه های فرهنگی در کنار پروژه های عمرانی

شهردار محمدیه خاطر نشان کرد: بعد از دوران کرونا و در راستای افزایش روحیه نشاط و شادابی در شهر در صددیم تا با برنامه ریزی دقیق، فرهنگ سازی عمومی را در همه زمینه ها ترویج دهیم و در کنار افزایش سرانه خدمات عمرانی، در حوزه خدمات فرهنگی نیز پایلوت استان و کشور باشیم.
 
مجتمع تجاری اداری مروارید

وی در پاسخ به سوال شهروندان در خصوص رفع بلا تکلیفی مجتمع تجاری اداری مروارید گفت: مجموعه شورا و شهرداری خود را تافته جدا بافته از خریداران ندانسته و در جهت حل مشکل چندین ساله، جلسات متعددی با مدیران کل، پیمانکار و دست اندرکاران برگزار شده تا این مشکل حل شود 

میدان ورودی مهرگان

پیری همچنین با اعلام آغاز عملیات عمرانی میدان ورودی مهرگان نیز گفت: به زودی عملیات عمرانی جهت اصلاح میدان ورودی مهرگان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول