اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

درمانگاه‌های جهادی در شیراز به افراد نیازمند خدمات رایگان ارائه می‌دهند

جهادگران بسیجی جامعه پزشکی استان فارس علاوه بر حضور در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر و ارائه خدمات سطح یک و دو سلامت، با اجرای درمانگاه های جهادی تخصصی و فوق تخصصی خدماتی رایگان به افراد نیازمند ارائه می‌دهند.

درمانگاه‌های جهادی در شیراز به افراد نیازمند خدمات رایگان ارائه می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سازمان بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان فارس در راستای طرح خدمت رسانی و محرومیت زدایی حوزه سلامت، علاوه بر حضور در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر و ارائه خدمات سطح یک و دو سلامت، با اجرای درمانگاه های جهادی تخصصی و فوق تخصصی خدماتی ارائه می‌دهند.

این درمانگاه‌ها در روزهای غیرکاری درمانگاه‌های سطح شهر و با دعوت از اساتید و جهادگران سلامت و با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی، عزیزانی را که به این خدمات نیازمند هستند به درمانگاه جهادی ارجاع داده می‌شوند و خدمات ویزیت تخصصی، تشخیصی و دارو را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

در این برنامه از اساتید بسیجی برجسته استان از جمله  ایمانیه استاندار فارس و فوق تخصص گوارش اطفال، حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و متخصص جراحی عمومی، مسعودی متخصص جراحی مغز و اعصاب، هنر فوق تخصص گوارش اطفال، ترتیفی زاده متخصص زنان و زایمان، فارسی مدان متخصص ارتوپدی، قسمی متخصص توانبخشی، عطایی متخصص داخلی، رضایی متخصص داخلی, عسکری پزشک عمومی، ظریف، ساجدی و زارع داروساز استفاده شد.

خدمات تخصصی ارتوپدی، اطفال، توانبخشی، زنان، داخلی، جراح مغز و اعصاب، جراح عمومی، پزشک عمومی و دارویی استفاده شد.

انتهای خبر/خ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول