اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سلام دهه نودی های قزوین به فرمانده

آوای «سلام فرمانده» با حضور دهه نودی ها و خانواده هایشان در آسمان آبی قزوین طنین انداز شد.

سلام دهه نودی های قزوین به فرمانده

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، از مدتی پیش برنامه ریزی ها به منظور برگزاری اجتماع بزرگ مردم دیار مینودری جهت بستن عهد و پیمانی دوباره با صاحب الزمان(عج) مطرح شده بود و در نهایت بنا شد تا ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۲۵ خردادماه این اجتماع برگزار شود.

از آنجایی که عموما اجتماعات بزرگ با تاخیر در آغاز همراه هستند و شرکت کنندگان با این پیش بینی دیرتر در محل حاضر می شوند اما این بار اینگونه نبود.

هنوز زمان زیادی تا آغاز برنامه باقی مانده بود که صف های عریض و طویل و پارکینگ خودرو نشان از چیز دیگری می دادند، وارد ورزشگاه سردار آزادگان هم که می شدی شاهد جمعیت زیادی بودی و گروه گروه از مردم به داخل وارد می شدند. 

در بین جمعیت، این دهه نودی ها بودند که بیشتر از بقیه به چشم می آمدند. دهه نودی هایی که شور و اشتیاق را می شد در آنها دید، همراه با پدر و مادر خود آمده بودند تا عهد و پیمانی دوباره با امام زمان خود ببندد.

در میان جمعیت به سراغ پدری رفتم که با دوقلوهایش در این مراسم حاضر شده بود. این پدر جوان که فرزندانش حدوداً چهار ساله بودند گفت: از ابتدای به دنیا آمدن فرزندانم آنها را نذر امام زمان(عج) کرده بودم و معتقدم فرزندانم هدیه امام زمان به ما است.

در طرف دیگری از ورزشگاه ۴ نوجوان ایستاده بودند و پرچم کشور عزیزمان را در دست داشتند. به سراغ شان رفتم، یکی از آنها گفت ما هم دوست داریم برای کشورمان اثرگذار باشیم، شاید هنوز به سنی نرسیده ایم که بتوانیم در تصمیمات بزرگ دخالت کنیم اما همین که در اینجا شرکت کرده ایم می خواهیم نشان دهیم که حامی کشور و امام زمان(عج) هستیم.

در گوشه ای دیگری از ورزشگاه پدر و مادری همراه با سه فرزند خود آمده بودند که سراغ‌شان رفتم. مادر خانواده گفت: من و همسرم از ابتدا تصمیم گرفته ایم فرزندانمان را محب امام زمان(عج) تربیت کنیم از این رو تمام تلاش خودمان را در این زمینه می کنیم که امیدوارم برسد روزی که فرزندانم سربازان امام زمان مان باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس لحظه به لحظه بر جمعیت ورزشگاه افزوده می شد و اگر چه اکثریت ورزشگاه را دهه نودی ها تشکیل می دادند که با پدر و مادر خود آمده بودند اما در بین شان بودند افرادی که جزو نسل دوم و سوم انقلاب به شمار می رفتند.

به سراغ زوج جوانی رفتم که در گوشه ای از ورزشگاه ایستاده بودند مرد جوان گفت من و همسرم خودمان را بیمه امام زمان کرده ایم و حتی اولین سفر مشترکمان پس از ازدواج مسجد مقدس جمکران بود چرا که معتقدیم هر آنچه که در زندگی داریم لطف و عنایت امام زمان بوده است.

خانم جوان گفت: سرباز امام زمان شدن سن و سال نمی شناسد اما همین که ما دهه شصتی ها در کنار دهه نودی ها هستیم حس خوبی در ما ایجاد می کند.

پیرمردی که در گوشه ورزشگاه همراه با نوه هایش آمده بود گفت شاید به خاطر دل پاک این بچه ها عنایت امام زمان(عج) شامل حالمان شود و آقا پس از سالها انتظار ظهور کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مردم دیار مینودری یک بار دیگر با حضور خود در این اجتماع بی نظیر نشان دادند که عاشق و شیفته امام عصر خودشان هستند و هیچ چیز نمی تواند از این عشق و علاقه بکاهد.

عشق جانم امام زمانم...

کم کم زمان شروع برنامه رسیده بود و زمزمه های «سلام فرمانده» را در در ورزشگاه می شد شنید اما همچنان باز هم جمعیت به داخل می آمدند.

مجری برنامه ابتدا حاضرین را دعوت به زمزمه سرود توسط یکی از از مداحان قزوینی کرد و مردم همه با هم آغاز به شعر خوانی کردند.

حالا زمان آن رسیده بود که ابوذر روحی وارد شود، این بار قرار شد تا عاشقان و شیفتگان حضرت مهدی عجل الله همراه با حاج اباذر شعر را بخواند.

ورزشگاه سردار آزادگان مملو از جمعیت، با نوای عشق جانم امام زمانم به لرزه در آمده بود و پیر و جوان همراه با دهه نودی هایی که آمده بودند بار دیگر با امام زمان(عج) عهد و پیمان بستند و یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این عصر به یادماندنی بالغ بر بیست هزار نفر از مردم قزوین در هوای گرم روزهای پایانی خرداد ماه به ورزشگاه سردار آزادگان آمده بودند تا ارادت خود را نسبت به امام زمان شان نشان دهند.

گزارش از طهورا قلی پور برزگر

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول