اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اجرای 10 هزار و 214 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در گلستان

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: این شرکت تاکنون بالغ‌بر 10 هزار و 214 کیلومتر در سطح استان شبکه‌گذاری کرده است که از این مقدار شهرستان گنبدکاووس با 2 هزار و 180 کیلومتر بیشترین حجم اجرای شبکه گاز را در سطح استان داشته است.

اجرای 10 هزار و 214 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، علی طالبی از تحقق ۲۰ درصدی اجرای شبکه گاز در سال ۱۴۰۱ در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: برای سال جاری در مجموع حدود ۲۵۰ کیلومتر اجرای خطوط تغذیه و توزیع گاز در سطح استان هدف‌گذاری شده است که ۳۰ کیلومتر آن برای بخش شهری، ۱۵۴ کیلومتر برای بخش روستایی و ۷۷ کیلومتر نیز مربوط به بخش صنعتی است.

وی تصریح کرد: باهمت و تلاش مجموعه کارکنان شرکت تا ابتدای خردادماه سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰ درصد از برنامه هدف‌گذاری شده یعنی ۵۱ کیلومتر انجام‌ شده است و تلاش داریم همچون سال گذشته هدف موردنظر امسال نیز به‌طور کامل محقق شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان ادامه داد: در سالی که گذشت هدف این شرکت اجرای شبکه به میزان ۲۸۵ کیلومتر بوده که در همین رابطه عملکرد خوبی داشته‌ایم و توانستیم در این زمینه با عملکرد بهتر و تحقق ۱۱۲ درصدی، به میزان ۳۲۰ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع را در سطح استان اجرا کند.

طالبی گفت: این شرکت تاکنون بالغ‌بر ۱۰ هزار و ۲۱۴ کیلومتر در سطح استان شبکه‌گذاری کرده است که از این مقدار شهرستان گنبدکاووس با ۲ هزار و ۱۸۰ کیلومتر و شهرستان گرگان با ۱ یک‌هزار و ۴۳۶ کیلومتر بیشترین حجم اجرای شبکه گاز را در سطح استان داشتند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول