اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جزییات تازه از حادثه انفجار منزل در «شهرک گلستان» گرگان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، نشست و تجمع گاز و جرقه ناگهانی را علت انفجار شب گذشته منزل مسکونی در «شهرک گلستان» اعلام کرد.

جزییات تازه از حادثه انفجار منزل در «شهرک گلستان» گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، موسی‌الرضا صفری رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان در خصوص آخرین جزئیات حادثه شب گذشته انفجار شدید منزل مسکونی در «شهرک گلستان» گرگان اظهار کرد: شب گذشته بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه تلفنی ۱۲۵ در خصوص انفجار یک واحد منزل مسکونی در «شهرک گلستان» بلافاصله دو تیم عملیاتی ایستگاه‌های شماره یک و چهار آتش‌نشانی گرگان به محل اعزام شدند.

وی گفت: متاسفانه در این حادثه سه نفر از ساکنان مصدوم شده که پس از خروج این افراد توسط آتش‌نشانان، تحویل اورژانس شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: بررسی‌های ابتدایی نشان می‌دهد نشت و تجمع گاز مایع و جرقه ناگهانی باعث انفجار شدید منزل شده است.

صفری ادامه داد: به دلیل شدت انفجار کل واحد مسکونی تخریب شده و حتی خساراتی را با واحدهای مجاور نیز وارد کرده و به دلیل ریزش دیواره‌های واحد مسکونی، خودروهای پارک شده در مجاورت ساختمان نیز دچار خسارت شدند.

وی افزود: بازدیدهایی که از سایر واحدهای این مجتمع مسکونی داشتیم مشاهده شد که اکثر واحدهای این مجتمع مسکونی برای استفاده از وسایل گازسوز به جای  استفاده از لوله‌کشی استاندارد از شلنگ غیراستاندارد استفاده کردند که بسیار خطرناک و مستعد بروز حوادث دیگر است.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول