اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

موفقیت در هر بخشی وابسته به قوی شدن در حوزه رسانه است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: اگر در حوزه رسانه قوی نشویم، در دیگر بخش‌ها نیز نمی‌توانیم موفق شویم زیرا درصورت ضعف در رسانه نمی‌توانیم توفیقات خود را به مردم خود نشان دهیم و حس امید و حرکت به قله در میان مردم از بین می‌رود و حرکت ما کند می‌شود.

موفقیت در هر بخشی وابسته به قوی شدن در حوزه رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی عمومهدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مسؤول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان اظهار داشت: امام(ره) می‌گفت که مردم کشور ما همه مسلمان هستند و نظام و حکومت اسلامی باید حاکم باشد و بنابراین شاه باید برود؛ مردم و امام سختی‌های بسیار متحمل شدند اما به حکومت اسلامی رسیدند که در این حکومت چند شعار داریم و یکی از آن‌ها این است که به کسی ظلم نمی‌کنیم و زیربار ظلم هم نمی‌رویم.

وی عنوان کرد: تا آن موقع کسی از این حرف‌ها نزده بود و دنیا چند ابرقدرت داشت و دنیا پذیرفته بود که عده‌ای حاکم و زورگو باشند و بقیه هم مطیع و مستعمره باشند.

عمومهدی تصریح کرد: کشور ایران که کاملاًدر ید قدرت این کشورها بود، نظامی تشکیل داد و گفت می‌خواهم مستقل باشم، به همین دلیل برای آن‌ها خیلی سخت بود و می‌گفتند که ممکن است دیگر کشورهای جهان سوم هم از ایران الگو بگیرند و بنابراین از ابتدای انقلاب اسلامی پا در کفش ما کردند و هنوز حکومت جان نگرفته بود که جنگ تحمیلی را آغاز کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در ادامه بیان کرد: در هیچ برهه زمانی نگذاشتند که کار خود را به راحتی انجام دهیم زیرا نظم جهانی را به هم زدیم و به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شدیم و شبانه‌روزی در این سال‌ها در جنگ قرار داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ۸ سال جنگ نظامی، جنگ سیاسی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ فرهنگی، جنگ نرم و جنگ اقتصادی از ابتدای انقلاب به دلیل اینکه بلافاصله تحریم‌ها آغاز شد، ما بلااستثنا همواره در حال جنگ بوده‌ایم.

عمومهدی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین جنگ‌ها، جنگ رسانه‌ای و جنگ نرم در ابعاد مختلف است، گفت: در بعد نظامی، اقتصادی، سیاسی، رسانه‌ای و... باید قوی شویم؛ در حوزه فضای مجازی خیلی تلاش می‌کنیم اما با آنجایی که باید برسیم خیلی فاصله داریم تا بتوانیم گفتمان خود را به دنیا معرفی کنیم و در ابتدا هم به مردم خودمان واقعیات را نشان دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در پایان گفت: اگر در حوزه رسانه قوی نشویم، در دیگر بخش‌ها نیز نمی‌توانیم موفق شویم زیرا در صورت ضعف در رسانه نمی‌توانیم توفیقات خود را به مردم خود نشان دهیم و حس امید و حرکت به قله در میان مردم از بین می‌رود و حرکت ما کند می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول