اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

انجام جراحی «آپاندیسیت» به روش لاپاراسکوپیک برای اولین بار در اسفراین

متخصص و جراح عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین از انجام جراحی همزمان کیست تخمدان و آپاندیسیت برای اولین بار در اسفراین به روش لاپاراسکوپیک خبر داد.

انجام جراحی «آپاندیسیت» به روش لاپاراسکوپیک برای اولین بار در اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز جواد میرزاپور، متخصص و جراح عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین در گفت‌وگو با رسانه‌ها از انجام جراحی همزمان کیست تخمدان و آپاندیسیت برای اولین بار در اسفراین به روش لاپاراسکوپیک خبر داد و اظهارکرد: انجام جراحی کیست تخمدان و آپاندیسیت به روش لاپاراسکوپیک جزو جراحی های پیشرفته لاپاراسکوپی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه بیمار خانمی ۴۰ ساله بود که با درد شکم مراجعه و در بررسی ها مشخص شد علاوه بر آپاندیسیت، یک کیست تراتوم مچور نیز دارد، گفت: با فراهم شدن تجهیزات و امکانات لازم در اتاق عمل، بسیاری از عمل ها جراحی به روش لاپاراسکوپیک در این بیمارستان انجام می شود که جراحی با این روش، به علت استفاده از ابزارهای پیشرفته و دقت بالا عوارض کمتری نسبت به روش های دیگر دارد.

متخصص و جراح عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین کاهش درد بعد از جراحی،کاهش ریسک عفونت و آسیب به بافت های دیگر بدن از قبیل چسبندگی و آسیب به احشا داخلی،کاهش میزان ماندگاری در بیمارستان و ترخیص زودهنگام بیمار و توانایی انجام فعالیت های طبیعی بعد از عمل را از مزایای جراحی به روش لاپاراسکوپیک برشمرد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر جراحی های لاپاراسکوپیک متعدد از جمله کیسه صفرا، کیست تخمدان و آپاندیسیت در این مرکز به صورت روتین صورت می گیرد.

انتهای‌پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول