اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه

ارزیابی برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در جلسه کارگروه/ زمان و مکان مشخص نیست

نخستین جلسه کارگروه ارزیابی و برنامه‌ریزی جشنواره کودک در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

ارزیابی برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در جلسه کارگروه/ زمان و مکان مشخص نیست

خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، جلسه کارگروه ارزیابی و برنامه ریزی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان روز گذشته ۲۱ خردادماه با حضور سید مهدی جوادی مدیرعامل فارابی، رائد فریدزاده، مسعود احمدیان، بهروز شعیبی، محمد امین همدانی، سعید حسینی، احسان هوشیارگر و به دبیری مصطفی محمودی شرق تشکیل شد.

در این جلسه پس از تبادل نظرهای صورت گرفته بین اعضای این کارگروه گزارشی جامع درباره معایب و محاسن سی و چهار دوره برگزاری این رویداد بین‌المللی و پیشنهاداتی درباره نحوه برگزاری و ارتقای دوره‌های آتی جشنواره ارائه شد.

ارائه راهکارهایی درباره ارتقای حوزه سینمای کودک و نوجوان، برون رفت سینمای کودک و نوجوان از شرایط فعلی، برگزاری جشنواره به صورت سالانه یا دوسالانه، شرایط مناسب برای میزبانی جشنواره، بررسی جایگاه بین‌المللی جشنواره و چگونگی ارتقای این جایگاه از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

برگزاری جلسات کارگروه ارزیابی و برنامه‌ریزی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تا تصمیم نهایی برای چگونگی برگزاری این جشنواره در زمان و مکان مشخص ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ت 477

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول