اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

انتقال آب‌های مرزی منشأ تحول در کشاورزی خراسان‌شمالی است

استاندار خراسان شمالی گفت: با آزاد سازی آب های مرزی برای کشاورزی آبی، شاهد تحول در حوزه کشاورزی، دامپروری و افزایش راندمان آب استان خواهیم بود.

انتقال آب‌های مرزی منشأ تحول در کشاورزی خراسان‌شمالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران جهاد کشاورزی خراسان شمالی اظهار کرد: با آزاد سازی آب های مرزی برای کشاورزی آبی، شاهد تحول در حوزه کشاورزی، دامپروری و افزایش راندمان آب استان خواهیم بود.

وی همچنین ارائه تسهیلات به کشاورزان را نیز یکی دیگر از دلایل تحول این حوزه عنوان کرد و گفت: ارائه تسهیلات به کشاورزان یک مزیت برای کل کشور به شمار می رود که باید پیگیری این موضوع در سطح ملی و بانک های عامل با قدرت و قوت بیشتری رصد شود.

استاندار خراسان شمالی افزود: بدون هیچ محدودیتی باید مرغداران و دامداران از سرمایه در گردش استفاده کنند زیرا با اعمال قیمت واقعی دام سبک و سنگین تنش های این حوزه کاهش خواهد یافت.

حسین نژاد با بیان اینکه خراسان شمالی استانی با مزیت های بالای کشاورزی و دامپروری است، گفت : سطح انتظارات ما برای تحقق اهداف حوزه کشاورزی در سطح ملی باید تعیین و روشن شود و برای تحقق هر هدفی در این حوزه نباید اهمال کاری صورت گیرد.

وی به کارگیری مهندسان مشاور در حوزه بهینه سازی کشت را بسیار موثر دانست و بیان داشت: حضور این مشاوران می تواند مزیت های حوزه کشاورزی را رونق ببخشد.

انتهای پیام/آ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول