اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برکناری ۲ مدیر متخلف راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی از برخورد قاطع با تصمیمات مدیریتی تبعیض‌آمیز و متضمن سوءاستفاده از مقام و موقعیت اداری خبر داد.

برکناری ۲ مدیر متخلف راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری

حسین مذنب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی در میز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی که هجدهم خردادماه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده‌ بود، اقدامات ۲ نفر از مدیران استانی و ستادی وزارت راه و شهرسازی در برخورد با مردم از مصادیق تبعیض و سوءاستفاده از مقام و موقعیت اداری شناخته شد.

 مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی افزود: پس از بررسی میدانی و احراز تخلف ضمن ارسال گزارشات واصله به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری ذی‌ربط برای برخورد قانونی، دستور تجدیدنظر در پست و سمت فعلی آن‌ مدیران نیز صادر شده است.

وی ادامه داد: چنانچه مردم در حوزه ماموریت‌ها و وظایف این وزارت‌خانه هرگونه تخلفی از سوی مدیران و کارکنان را مشاهده کردند، مراتب را به صورت مستند به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی منعکس کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: بدیهی است این دفتر در خصوص حق و حقوق مردم با هیچ شخصی تعارف ندارد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول