اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ثبت 10 هزار و 240 تماس از مردم چهارمحال و بختیاری در «سامد»/ کمک معیشتی و اشتغال بیشترین درخواست از رئیس جمهور بود

رئیس ارتباطات نهاد ریاست جمهوری گفت: تا ظهر امروز مردم چهارمحال و بختیاری 10 هزار و 240 تماس با مرکز ارتباطات مردمی گرفته‌اند که در سامانه سامد ثبت شده است.

ثبت 10 هزار و 240  تماس از مردم چهارمحال و بختیاری در «سامد»/ کمک معیشتی و اشتغال بیشترین درخواست از رئیس جمهور بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن صالحی ظهر امروز در جریان سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به چهارمحال و بختیاری گفت: تا ظهر امروز مردم این استان ۱۰ هزار و ۲۴۰ تماس با مرکز ارتباطات مردمی گرفته‌اند که در سامانه سامد ثبت شده است.

رئیس ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: موضوع بیشتر تماس‌ها درخواست‌های معیشتی، امرار معاش، اشتغال، مسکن، وام، درمان و هدفمندی یارانه‌ها است.

وی افزود: تمامی تماس‌ها ثبت و تا ۷۲ ساعت بعد از سفر پاسخ داده می‌شود و در کمتر از یک ماه اعتبارات لازم برای اجرای درخواست‌ها در اختیار استان‌ها گذاشته می‌شود.

صالحی افزود: به تمامی درخواست‌های مردمی پاسخ داده می‌شود، خواسته‌ها و مشکلاتی که در استان برطرف شود را به مسئولان استانی ارجاع می‌دهیم و مابقی در سطوح وزاتخانه پیگیری می‌شود و اگر خلاف ضوابط باشد سیاست اقناع در پیش گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۳۰۰ نیرو در شیفت صبح و بعدازظهر درخواست‌های مردم چهارمحال و بختیاری را در سامانه سامد ثبت می‌کنند و به مردم کد پیگیری می‌دهند.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول