اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

ائمه جمعه کرمان امروز در خطبه‌های نماز جمعه علاوه بر بیان مسائل داخلی و شهرستان‌ها به موضوع تغییر مواضع دشمن در جریان کشتی نفتی ایران پرداختند و این عقب نشینی را حاصل مقاومت ملت ایران دانستند.

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امام جمعه موقت سیرجان امروز در خطبه‌های نماز این شهر به اقتدار نظام اسلامی در حفظ منافع کشور و مردم پرداخت و گفت: دشمن امروز به هر بهانه‌ای می‌خواهد درعرصه جهانی قدرت‌نمایی کند اما با هر حرکت نظام اسلامی در دفاع از کشور و نظام و ملت ایران از موضع خود عقب‌نشینی می‌کنند و دیدیم با اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران چگونه آمریکا عقب‌نشینی کرد و محموله نفتی ما آزاد شد.

ملت ایران همواره دشمنان را مایوس کرده‌اند

حجت‌الاسلام حسین حیدری به ضعف شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اشاره و اظهار کرد: ظاهرا این آژانس مسائل مربوط به انرژی اتمی نظام اسلامی را به جای اینکه در ایران بررسی کند در سرزمین‌های اشغالی و با سردمداران صهیونیست گفت‌وگو و بررسی می‌کند و این اقدام و حرکت هیچ جایگاهی ندارد.

وی به دشمنی‌های مستمر غرب و استکبار جهانی علیه نظام اسلامی پرداخت و عنوان کرد: دشمنان برای تبلیغ علیه نظام هزینه‌های  زیادی می‌کنند و با تمام امکانات علیه ما ایستادند و تعداد زیادی کانال و شبکه‌ تلویزیونی  تبلیغات علیه نظام اسلامی را برعهده دارند، اما همان‌طور که رهبری نظام فرمودند با محاسبات غلط این دشمنان هرگز نخواهند توانست انقلاب و نظام اسلامی را شکست دهند.

خطیب جمعه سیرجان بصیرت و هوشیاری مردم را مهم‌ترین اصل ناکامی دشمنان در اجرای توطئه‌هایشان اعلام کرد و افزود: استکبار جهانی و این کانال‌های سخن پراکنیشان هر روزبه بهانه‌های مختلف می‌خواهند مردم را مقابل نظام قرار دهند که اعتراضات صنفی، مبحث انتخابات، گرانی و اقتصاد، تبعیض و حتی خوابگاههای دانشجویی و خیلی دیگر از مواردرا هر روز  مطرح می‌کنند تا مردم را دلسرد کنند و اینجا است که نقش مردم تاثیر گذار است و این ملتی که در کنار نظام و اسلام هستند دشمن را نا امید و مایوس کرده است.

مسئولان نسبت به تحقق مطالبات مردم همت کنند

حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان با تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار کرد: در شهرستان ریگان کانون‌های خدمت رضوی کارگروه‌های مختلفی را راه‌اندازی کرده‌اند که در دور افتاده‌ترین روستاهای شهرستان خادمیاران رضوی خدمات ارزنده‌ای را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین انقلاب در تاریخ هاست، افزود: امام خمینی(ره)به ما درس دادند که روبه‌روی استکبار باید بایستیم.

رضازاده تصریح کرد: مسئولان برای حل مشکلات و برآورده کردن مطالبات مردم همت کنند.

فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک است

حجت‌الااسلام عباس گروهی امام جمعه فاریاب اظهار داشت: دشمن از نظام سیلی خورده است و همان‌طور که مقام معظم رهبری گفتند؛ این انقلاب روح حضرت امام خمینی(ره) است وظیفه مردم این است که هوشیار باشند و نگذارند هویت انقلاب که همان روح امام(ره) است از بین برود.

گروهی خاطرنشان کرد:  دشمنان می‌کوشند انقلاب ما را به نسل جدید بدجلوه دهند و به جوانان بگویند انقلاب به بن‌بست رسیده است و یکی دیگر از توطئه‌های دشمن این است که مسئولان انقلابی را ناکارآمد جلوه دهد.

 وی با بیان اینکه پس از چهل سال از انقلاب دشمن به مقصود نرسیده است، تصریح کرد: یکی از راهبردهای استکبار این بود که از اول انقلاب تاکنون  کشور ما را تحریم کردند که بحمدالله مردم ما تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کردند و اکنون در بخش‌های علمی، فنی و نظامی ملت ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

امام جمعه فاریاب خاطرنشان کرد: بحمدالله رژیم خبیث صهیونیستی رو به نابودی است و فروپاشی آن نزدیک است و خود استکبار اعتراف کرده که اسرائیل نابود خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول