اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

ائمه جمعه کرمان امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تقدیر از دولت برای اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها و تأکید بر همراهی مردم و رسانه‌ها در اجرای این طرح، به رزمایش اقتدار بسیجیان اشاره کردند و بر حل مشکلات شهرستان‌ها در حوزه جاده‌ها و اشتغال تأکید کردند.

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه سیرجان اظهار کرد: دولت آیت‌الله رئیسی در ابتدا با  ۴۵۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه و ۱۵۰۰ میلیارد تومان بدهی از دولت قبل کارش را آغاز کرد و جولان کرونا هم با آمار تلفات روزانه تا ۷۰۰ نفر مشکلات را مضاعف کرده بود، لذا با تدبیر و آگاهی کامل مجموعه دولت از این مشکلات عبور کردند  و امروز هم جراحی اقتصاد بیمار کشور یک ضرورت بود که باید با همکاری مردم به‌خوبی اجرا شود.

وی عنوان کرد : مردم از این موضوع خوشحال هستند که از این پس یارانه به جیب خودشان می‌رود، مشکلات‌شان رفع می‌شود و می‌دانیم که همه دولت‌های قبل خواهان اجرای این طرح بودند اما به دلایل مختلف موفق به اجرا نشدند.

خطیب جمعه سیرجان گفت: مردم تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار نگیرند و تشکیل صف برای دریافت هیچ  کالایی نداشته باشند، چون قرار نیست کالایی به غیر از کالاهایی که در طرح یارانه جدید قرار گرفته‌اند افزایش قیمت آن هم براساس نرخ مصوب داشته باشند و چنانچه کالاهای دیگری به‌صورت خودسرانه افزایش نرخ داشت گزارش دهند.

امام جمعه سیرجان به نقش مهم رسانه‌ها پرداخت و گفت: رسانه‌های معاند در اجرای هر طرحی که به نفع مردم و کشور باشد اصل نظام را هدف قرارمی‌دهند و با بد جلوه دادن طرح هدفمندی یارانه‌ها نیز امروز هم به‌دنبال ایجاد تشویش اذهان عمومی هستند، اما نقش رسانه‌ها در کشور باید آگاه‌سازی مردم و اقناع آنها برای اهمیت این طرح بی‌بدیل قرار گیرد و دولت را کمک کنند.

حجت‌الاسلام حسینی به رزمایش دفاعی و امنیتی الی بیت‌المقدس ۱۲ که هم‌اکنون در شهرستان سیرجان در حال برگزاری است پرداخت و افزود: در این رزمایش به دشمنان نظام اسلامی یاد آوری می‌کنیم که مردم و بسیجیان همیشه در صحنه هستند و مقابل توطئه‌ها و دشمنی مستکبران آماده جانفشانی و ایستادگی بوده و خواهیم بود.

اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها کار بزرگی از سوی دولت است

حجت‌الاسلام باقری امام جمعه موقت شهرستان انار اظهار کرد: امروزه موانع زیادی بر سر راه دولت برای شکوفایی اقتصادی وجود دارد.یارانه به جای اینکه به انتهای زنجیره مصرف یعنی سفره مردم برسد به ابتدای زنجیره یعنی واردکننده می‌رسید که باید نظام پرداخت یارانه‌ها اصلاح می‌شد و دولت کار بزرگی آغاز کرده است.

امام جمعه موقت شهرستان انار به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگران اشاره کرد و افزود: ایشان بر حمایت از دولت در مسیر برنامه‌های اقتصادی تأکید کردند.

وی ابراز داشت: وزارت آموزش پرورش با عظمت و آینده‌ساز است و دانش‌آموزان امانت در اختیار معلمان هستند که باید به ارزش افزوده علمی و اخلاقی تبدیل شوند.

مشکل اشتغال جوانان کوهبنانی حل شود

حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه موقت کوهبنان به برگزاری رزمایش بسیجیان اشاره و اظهار داشت: ارتقای سطح هم‌افزایی بین سپاه و دستگاه‌های خدمت‌رسان و تقویت روحیه ایثار و شهادت‌ و اعلام آمادگی بسیجیان در تمام صحنه‌ها در برابر دشمنان از اهداف رزمایش است.

  وی با قدردانی از نماینده زرند و کوهبنان در مجلس به‌دلیل پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه و طرح آن در مجلس تصریح کرد: امیدواریم هر چه زودتر شاهد افتتاح و بهره‌برداری جاده کوهبنان به زرند باشیم و با احداث کارخانه‌های سرب و روی مشکل اشتغال جوانان شهرستان حل و فصل شود.

 ابراهیمی افزود: امروز  به‌همت سپاه پاسداران، خیریه سجادیه،  بسیج جامعه پزشکی و بهداشت و درمان شهرستان کوهبنان تعدادی پزشک ویزیت رایگان بیماران را عهده‌دار هستند که جا دارد از مسئول خیریه سجادیه تشکر کنیم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول