اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مطیعی: بیان مطالبات مردم در نماز جمعه به معنای مچ‌گیری از مدیران نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مطالبات مردم از طریق تریبون نماز جمعه در استان سمنان مطرح می‌شود و مسؤولان باید بدانند این مهم به هیچ عنوان به معنای مچ‌گیری و عیب‌جویی نیست.

مطیعی: بیان مطالبات مردم در نماز جمعه به معنای مچ‌گیری از مدیران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در نشست مشترک با استاندار سمنان، ائمه جمعه و جمعی از مدیران کل اجرایی استان سمنان با موضوع مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در مجتمع فرهنگی و آموزشی شهید کلاهدوز شهمیرزاد اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز حضرت امام خمینی (ره)، مردم‌داری و خدمت‌رسانی بود که همه باید به این مهم توجه داشته و خدمتگزار مردم باشیم.

وی تصریح کرد: مردم استان ممتاز سمنان همراهی بسیار خوبی در بحث اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها داشتند که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان کرد: نیاز است تا نشست‌های تبیینی و آگاهی‌بخشی در صداوسیما در خصوص طرح مردمی‌سازی ادامه‌دار باشد.

مطیعی بیان کرد: مطالبات مردم از طریق تریبون نماز جمعه در استان سمنان مطرح می‌شود و مسؤولان باید بدانند این مهم به هیچ عنوان به معنای مچ‌گیری و عیب‌جویی نیست.

وی افزود: فعالیت استاندار سمنان در بحث رسیدگی به دغدغه و مطالبات مردم در جای‌جای استان شایسته تقدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: کمک به دولت خدمتگزار بنا بر تأکید مقام معظم رهبری در دستور کار ائمه جمعه قرار خواهد داشت و امیدواریم اقدامات مطلوبی در قالب قرارگاه عملیاتی عفاف و حجاب استان به سرانجام برسد.

مطیعی گفت:‌ بازرسی و نظارت‌ها بر بازار بسیار مؤثر است و از بازرسی و نظارت‌های صورت‌گرفته به‌صورت ویژه تقدیر دارم؛ ولی نیاز است تا این اقدامات با قدرت استمرار داشته باشد.

وی بیان کرد: امیدواریم این طرح با فداکاری و ایثاری که رئیس‌جمهور انجام داد و تلاش‌های مسؤولان در کشور و همچنین استاندار و مدیران استان سمنان به سرمنزل مقصود و نتیجه مطلوبی برسد.

انتهای پیام/74001/م/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول