اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف بیش از 3 تن آرد یارانه‌ای قاچاق در زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از کشف بیش از 3 تن آرد یارانه‌ای نوع یک (نان لواش) در یکی از محلات شهر زنجان خبر داد.

کشف بیش از 3 تن آرد یارانه‌ای قاچاق در زنجان

 ولی‌الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حسب گزارشات واصله در راستای بازرسی از واحدهای خبازی و حمل و نقل آرد در سطح شهر، بازرسان این اداره کل محموله آرد قاچاقی را در یکی از محلات زنجان کشف و ضبط کردند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: بازرسان با هماهنگی پلیس امنیت اقتصادی و تعزیرات حکومتی استان محموله آرد یارانه‌ای را در نزدیکی یک منزل شخصی شناسایی و توقیف کردند که در بازرسی از محل جمعاً به تعداد 83 کیسه ۴۰ کیلوگرمی ۳ تن و ۳۲ کیلوگرم آرد یارانه‌ای قاچاق کشف شد.
وی اظهار کرد: هر کیسه آرد یارانه ای نوع یک اکنون برای مصرف‌کنندگان با قیمت۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته و این در حالی است که در بازار آزاد  یک کیسه آرد به قیمت ۳۵۰ تا ۴۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در پایان تصریح کرد: در این باره مراتب برای تشکیل پرونده و سایر اقدامات لازم و قانونی، تحویل مراجع ذیربط نظارتی و تعزیراتی شد.
انتهای پیام/۷۳۰۰۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول