اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف کالای قاچاق میلیاردی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ازشناسایی و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در زنجان

ایرج خانی پور، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی در یک عملیات به سه دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان  خاطر نشان کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از خودروها  53 دستگاه لوازم برقی خانگی، 140 ثوب البسه و پوشاک و تعداد 575 قوطی نوشابه خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.
 
وی، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 6 میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این راستا 4 نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
خانی پور تأکید کرد: پلیس در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا همه تلاش خود را به کار بسته، تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول