اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آبرسانی به ۴۰ روستای دارای تنش آبی در استان به همت بسیج سازندگی

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی از آبرسانی به ۴۰ روستای دارای تنش آبی در استان به همت بسیج سازندگی خبر داد.

آبرسانی به ۴۰ روستای دارای تنش آبی در استان به همت بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد گودرزی عصر امروز در بازدید از پروژه خط لوله انتقال آب شرب به روستاهای کمیجان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین بسیج سازندگی در سال جاری اجرای پروژه‌های مرتبط با آب کشاورزی و آب شرب است که با مشارکت دستگاه های مسئول و مردم روستا اجرایی می‌شوند و الگوی حرکتی بسیج سازندگی مبتنی بر نقش آفرینی مردم است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی مردم را ولی نعمتان خود می‌دانند و برای رفع مشکلات مناطق محروم و خدمت صادقانه به مردم همه توان را پای کار می‌آورند، گفت: الگوی رفتاری جهادگران تاسی از اندیشه‌های امامین انقلاب اسلامی است.

 گودرزی با اشاره به اقدامات سپاه در راستای رفع مشکلات کم آبی بیان کرد: در راستای رفع مشکلات آب شرب برخی از روستاهای استان مرکزی با تنش آبی آبرسانی به بیش از ۴۰ روستا توسط بسیج سازندگی با مشارکت دستگاه‌های مسئول و مردم روستا در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین بیش از ۴۵ پروژه آب کشاورزی در دستور کار قرار گرفته که امید داریم طی شش ماه آینده به بهره برداری برسند و مردم و ولی نعمتان انقلاب اسلامی از برکات این پروژه‌ها بهره مند شوند و کلیه این طرح‌ها به نیت و نام یک شهید انجام می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به دستاوردهای کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در راستای خدمت به مردم گفت: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی طرح هر خدمت به نام یک شهید در سطح استان از سال ۹۸ آغاز به کارکرد که در سال گذشته بیش از ۴۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل تحویل ۲۰۰ مسکن محرومین، ۳۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان و اجرای طرح‌های عام المنفعه، اجرایی و عملیاتی شد.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۱۰ پروژه محرومیت زدایی در سطح استان مرکزی انجام شده که به برکت کنگره شهدای استان جریان خدمت به مردم و ولی نعمتان در بخش های مختلف با قوت ادامه خواهد داشت.

 گودرزی اضافه کرد: اگر سوم خرداد مردم شجاع و رزمندگان غیور ایران اسلامی برای آزادی خرمشهرها حماسه ها خلق کردند امروز جوانان با اراده و تکیه بر دانش و توان علمی باید قله‌های بلند پیشرفت را طی کنند و زمینه را برای ساختن ایرانی قوی آماده سازند.

وی خاطر نشان کرد: جهادگران بسیجی در گام دوم انقلاب پای کار انقلاب اسلامی و خدمت به مردم هستند و امروز همه باید با بالا زدن آستین هایمان غبار فقر و محرومیت را از کشور و خصوصا مناطق محروم دور کنیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول