اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع ۸۵۰۰ بسته معیشتی بنیاد مستضعفان به مناسبت دهه کرامت در مازندران

۸ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در دهه کرامت توسط بنیاد مستضعفان در مازندران توزیع شده است.

توزیع ۸۵۰۰ بسته معیشتی بنیاد مستضعفان به مناسبت دهه کرامت در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم توزیع بسته‌های کمک‌های مومنانه با تبریک دهه کرامت با اشاره به توزیع ۸ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توسط بنیاد مستضعفان امروز در مصلای ساری، افزود: یک‌هزار و بسته معیشتی برای زندانیان و بقیه برای سایر نیازمندان درحال توزیع است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: همچنین به همت خیران زمینه آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد فراهم شد که امیدواریم آزادی برای وی مبارک باشد.

حسن‌پور معاون بنیاد مستضعفان نیز در این مراسم با گرامیداشت یادو خاطره شهدای انقلاب، مدافع حرم، امنیت و عرصه سلامت و با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: مقام معظم رهبری مهم‌ترین موضوع پوشش رفع فقر و محرومیت در جامعه و حمایت و کمک به طبقات مستضعف جامعه عنوان کردند.

وی افزود: بنیاد مستضعفان از جمله نهادهای عمومی هستند اوایل انقلاب  اسلامی به فرمان امام راحل و با هدف محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان و مستضعفان تشکیل شد.

معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تصریح کرد: در طول چند سال اخیر شاهد روند رو به رشد و سرعت دادن به رفع محرومیت در کشور بودیم.

این مسؤول بیان کرد: باتوجه به اینکه رسالت اجتماعی این نهاد کمک به قشر محروم و مستضعف جامعه است از زمان شیوع ویروس منحوس  کرونا بنیاد در این عرصه ورود پیدا کرد.

حسن‌‌پور ادامه داد: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون تعداد ۴۸هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۵۰ میلیارد ریال به افراد نیازمند تقدیم کردیم.

وی خاطرنشان کرد: از سال ۹۹ تاکنون در بحث واگذاری اسناد رایگان در سطح استان ۲هزار و ۵ سند را با ارزش ریالی ۲۸۱ میلیارد تومان به‌صورت‌ رایگان به مردم تقدیم کردیم که در سال ۱۴۰۰ این رقم را به ۲هزار و ۶۴۸ سند به ارزش۸۴۴میلیارد تومان رساندیم.

معاون بنیاد مستضعفان افزود: امسال هم توانستیم یک‌‌هزار پرونده را به تهران ارسال کنیم با مصوبات گرفته شده ۲۷۱ سند را تقدیم مردم کردیم.

این مسؤول با اشاره به اهدای ۸۵ سری جهیزیه به نوعروسان در سال‌گذشته به ارزش ریالی ۸۰ میلیارد ریال، گفت: در راستای تعیین تکلیف مدارس فاقد سند در سال ۱۴۰۰، ۸۰ مدرسه را به نام دولت سند رایگان به ارزش ۳۳۵ میلیارد تومان اختصاص دادیم و امسال هم ۱۹ مدرسه را به‌صورت رایگان به ارزش ۹۷ میلیارد تومان در اختیار آموزش و پرورش قرار دادیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول